Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
De eerste mode kan alleen op creatures en dat is wel een hele grote downgrade in vergelijking tot wat Rage kan. Sorcery speed is ook minder.
Volgens mij is het inderdaad een kleine knipoog naar Urza’s Rage, wat destijds gewoon een goed speelbare kaart was. En dat geldt eigenlijk ook voor deze. Toffe art ook.
Kaart doet mij denken aan Urza’s Rage, beide een soort Super Saiyan-kaarten.
Ik vind dit een goede kaart 5 damage voor 3 mana, altijd fijn.
In een draft zelfs ook gewonnen door de Kicker. 10 direct damage
Sorcery
Kicker 5R (You may pay an additional 5R as you cast this spell.)
Fight with Fire deals 5 damage to target creature. If this spell was kicked, it deals 10 damage divided as you choose among any number of targets instead. (Those targets can include players and planeswalkers.)
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
4/27/2018
If Fight with Fire is kicked, it can target creatures, players, and planeswalkers.
4/27/2018
You choose how many targets Fight with Fire has and how the damage is divided as you put the spell onto the stack. Each target must receive at least 1 damage if Fight with Fire is kicked.
4/27/2018
If some of the targets are illegal targets as Fight with Fire tries to resolve, the original division of damage still applies and the damage that would have been dealt to the illegal targets is lost.
Decktips