Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Prijs:
€ 0,50
FOIL
€ 1,95
De landjes blijven tot je VOLGENDE beurt creatures. Dus je kunt deze kaart in je eigen beurt casten, niet aanvallen met de landjes om ze zodoende incomming flyers te blocken.
waarom reach? Het is een sorcery, je gebruikt hem alleen om aan te vallen.
Sorcery
Until your next turn, all lands you control become 2/2 Elemental creatures with reach, indestructible, and haste. They're still lands.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
4/27/2018
Sylvan Awakening doesn’t untap any of the lands that become creatures.
4/27/2018
Sylvan Awakening affects only lands you control at the time it resolves. Lands you begin to control before your next turn won’t become creatures.
4/27/2018
The lands affected by Sylvan Awakening stop being creatures as your next untap step begins, before you untap your permanents. If this causes any state-based actions to become applicable, or if any abilities trigger, those are handled during your upkeep.
Decktips