Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Battlebond (BBD)
Serie | Normaal | Foil | ||
Battlebond | 0,75 | 1,50 | ||
Conflux | 1,25 | 4,95 | ||
Modern Masters 2015 | 0,50 | 8,95 |
Prijs:
€ 0,75
FOIL
€ 1,50
Andere versie wel op voorraad.
Primordial Hydra zal casual denk ik veel play zien, vooral bij mij En in mijn The Mimeoplasm deck vind die vent vast wel een plekje
Maar ik denk niet dat die hydra verder komt dan casual en hij blijft erg removal vatbaar.
Poeh nieuwe m12 hydra eet deze op; x x is power en toughness verdubbelt elke beurt en bij 10/10 of meer jrijgt ie trample !
Alhoewel, Immsturm... Nou ja, die is hier
Dan zou hij ook de gozer zijn in Finest Hour en ergens in {=immersturm} zitten. Nee, ze hebben gewoon wat art gebruikt van al bestaande kaarten en hem daar in geplaatst, om het filmpje te maken. Het is niet per se Gideon.
Volgens de M12 trailer is het ventje op het paard Gideon Jura.
Het gaat ons ook {=primordial hydra} geven, vraag me af of die veel gespeeld gaat worden.
Jazeker. Als onze Hydra het battlefield entered, liggen de counters al op hem, en dus werken de 5 Power triggers. Zoals Mighty Emergence.
Ja, de counters worden er bij het resolven al op geplaatst (het is een replacement effect die invloed heeft op hoe Apocalypse Hydra de battlefield binnenkomt). Dus het spel ziet als het ware een Hydra mèt counters de battlefield betreden.
(Overigens zal het "WHEN a creature with power 5 or greater enters the battlefield" zijn, maar dat terzijde...)
Een regel als " If a creature with power 5 or greater enters the battlefield ......." geldt dit ook voor deze hydra als ik hem genoeg pomp ?
Creature - Hydra 0 / 0
Apocalypse Hydra enters the battlefield with X +1/+1 counters on it. If X is 5 or more, it enters the battlefield with an additional X +1/+1 counters on it.
1R, Remove a +1/+1 counter from Apocalypse Hydra: Apocalypse Hydra deals 1 damage to any target.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
2/1/2009
For example, if X is 4, Apocalypse Hydra enters the battlefield with four +1/+1 counters on it, but if X is 5, it enters the battlefield with ten +1/+1 counters on it.
2/1/2009
The first ability checks the number you chose for X, not the amount of mana you actually spent.
Decktips