Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Commander Anthology II (CA2)
Serie | Normaal | Foil | ||
Amonkhet Invocations | 14,95 | |||
Archenemy | 2,95 | |||
Commander 2011 | 2,50 | |||
Commander Anthology II | 2,50 | |||
Conspiracy Take the Crown | 2,50 | 5,95 | ||
PD Graveborn | 2,95 | |||
Alle PD Graveborn kaarten zijn foil! | ||||
Pro Tour | 9,95 | |||
Prophecy | 3,50 | 19,95 | ||
Time Spiral TS | 2,95 | 7,95 |
Prijs:
€ 2,50
Andere versie wel op voorraad.
je kan gewoon damage doen en iets doodschieten hoor, daar heeft de M10 regelupdate geen enkel invloed op...
Nieuwe situatie = uiteraard nieuwe regelgeving .
Bij nieuwe situatie kan je geen combat damage doen én de ability laten afgaan. Situatie 1 is de Craw Wurm dus niet dood, je avatar wel maar je krijgt geen damage.
Lastig he, die ochtenden
Ah, ik zie het al.. Ze heeft Fear.. Even overheen gelezen.. >.> Excuus!
Waarom zou hij niet kunnen blocken omdat hij groen is? Avatar of Woe heeft toch geen protection oid?
Situatie 2: craw wurm is groen dus kan uberhaupt niet blocken...
situatie 1:
Alledrie dood
situatie 2:
geen schade gaat door naar de verdedigende speler tenzij je trample hebt (wat niet het geval is).
situatie 3:
Nope. Dan zijn ze allebei al dood.
Een waarschijnlijk triviale vraag, maar ik twijfel want ik heb dit spel een tijd niet gespeeld en volgens mij zijn de regels veranderd.
Als je met Avatar een Craw Wurm blockt en vervolgens tapt om een andere aanvallende wurm te vermoorden, dan zijn alle drie de genoemde beesten dood (en komt er geen schade door)?
En als je met Avatar aanvalt met Eternal Warrior er op, en die wordt geblocked door Craw Wurm, welke je vervolgens met Avatar's ability omlegt, gaat er dan schade door?
Tot slot, als je een Craw Wurm blockt en schade uitdeelt, mag je niet daarna nog tappen voor de ability? (Voor Avatar is dat enigzins nutteloos want dat kan ook tevoren, maar het gaat om het principe).
activated abilities kan je altijd als instant activeren. Anders staat er iets bij.
Voorbeelden die niet als instant geactiveerd kunnen worden:
Bloodpyre Elemental
Cabal Interrogator
je kan toch alleen op sorcery speed een ability tappen ?
Creature - Avatar 6 / 5
If there are ten or more creature cards total in all graveyards, this spell costs 6 less to cast.
Fear (This creature can't be blocked except by artifact creatures and/or black creatures.)
T: Destroy target creature. It can't be regenerated.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
10/4/2004
The converted mana cost of this card is still 8, even if you only pay BB to cast it.
Decktips