Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Prijs:
€ 0,50
FOIL
€ 1,95
Ik denk dat ik Shared Triumph er uiteindelijk toch ook uit ga halen, maar dan voor Always Watching. Wel 1 mana duurder, maar dan krijgen mijn Knights wel Vigilance en ik loop ook niet het risico eventuele Knights van mijn tegenstander sterker te maken.
Ik denk dat ik eruit ben. Kinsbaile Cavalier zit er vier keer in, maar een tweede daarvan voegt niet zo heel veel toe.
2x Kinsbaile Cavalier eruit.
2x Valiant Knight erin.
Ja, die zit er al in.
Ondanks dat hij 3 wit kost, zo'n bom dat hij het al geschopt heeft tot twee decks van me, mijn mono-witte Knights deck en mijn mono-witte Anafenza, Kin-Tree Spirit Soldier en Knights Tiny Leader deck.
Je hebt ook nog Benalish Marshal.
Ik ga er nog eens goed over nadenken. In mijn decks is 2 of 4 mana echt een heel groot verschil. (Potjes zijn regelmatig afgelopen terwijl we nog maar 3 landjes hebben liggen.)
Ik zou deze toch in plaats van de Triumph doen.
Deze zou best in mijn mono-witte Knights deck passen, ware het niet dat ik geen flauw idee heb welke kaart ik er uit zou moeten halen.
Shared Triumph?
Adaptive Automaton?
Ik vind 4 mana voor deze (en 5 mana voor de ability) wel aan de dure kant. Plus dat Kinsbaile Cavalier er ook al in zit. En eigenlijk is het enige nadeel van Shared Triumph dat die de bonus ook geeft aan eventuele Knights van je tegenstander.
Ik ben bang dat deze het toch niet gaat worden.
Creature - Human Knight 3 / 4
Other Knights you control get +1/+1.
3WW: Knights you control gain double strike until end of turn.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
7/13/2018
Multiple instances of double strike on the same creature are redundant.
7/13/2018
Because damage remains marked on a creature until it’s removed as the turn ends, nonlethal damage dealt to a Knight you control may become lethal if Valiant Knight leaves the battlefield during that turn.
Decktips