Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Aether Gale

Serie: Commander 2018 (C18)

Rarity: Rare Commander 2018 Rare

Komt voor in

Serie Normaal Foil
Commander 2014
 -
0,60    
Commander 2018
 -
0,75    
Commander 2021
 3
0,50    
Explorers of Ixalan
 -
0,75    
Aether Gale | Commander 2018

Prijs:

€ 0,75

Uitverkocht

Andere versie wel op voorraad.

 Reactie plaatsen
7-5-2015 13:22:00

Ja klopt, je moet 6 targets hebben om de kaart te kunnen spelen, maar daarna gaat de spell door zolang er nog tenminste één legal target over is.

7-5-2015 13:17:00

...maar bij het spelen moeten er wel zes legal targets zijn, als ik me niet vergis.

Toch?

7-5-2015 13:14:00

Jawel meneer!
Dat geld voor iedere spell en ability dat meerdere targets heeft.

Premium lid G-men (96) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
7-5-2015 13:12:00

dat principe geldt ook Hex?

7-5-2015 11:30:00

Fijn, dank voor het snelle antwoord! Leuke kaart.

Global Moderator NederMagic Rules Advisor Xander (1) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
7-5-2015 10:40:00

Ja, hij wordt alleen gecounterd (fizzlet) als alle targets niet meer legal zijn.

Anders doet hij zoveel als mogelijk en dat is de 5 nog legale targets bouncen.

7-5-2015 10:10:00

Als ik zes targets aanwijs en voor het resolven verdwijnt er één, gaat deze dan nog wel door?

Oracle

Sorcery 

Return six target nonland permanents to their owners' hands.

Tournooi-info

Legal in: Vintage, Legacy, Commander

Officiele rulings

11/7/2014
You must choose six different legal targets in order to cast Aether Gale. If some, but not all, of those targets become illegal before Aether Gale resolves, the remaining legal targets will be put into their owners’ hands.

Decktips