Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Commander 2018 (C18)
Serie | Normaal | Foil | ||
Born of the Gods | 0,40 | 1,50 | ||
Commander 2018 | 0,50 |
Prijs:
€ 0,50
Als ik deze kaart zie hoor ik telkens het Imagination lied uit South Park
Coole kaart, dat wel. Nog leuker met een Island Sanctuary ernaast
Niet.
Deze geeft "creatures" (on the battlefield) flying, terwijl die andere kijkt naar "creature spells" (op de stack).
Niet.
Archetype of Imagination werkt alleen op creatures (permanents) op de battlefield. En dus niet op creature spells op de stack. Er is geen enkele manier dat Archetype of Imagination je spells goedkoper zou kunnen maken.
Weet iemand hoe deze kaart werkt met Warden of Evos Isle ??
ik zie ook nog wit en zwart waar de tekst staat
@Bruxonn: Earthbind is een klassieker
Ik ben erg benieuwd naar de rode en zwarte archetypes.
Ik neem aan de hint van van de tweede ability (denk aan Gravity Well, Grounded of Crash Landing)?
Paars, rechts en linksboven
Deze kaart is wel heel blauw... kan iemand nog een andere kleur ontdekken?
Enchantment Creature - Human Wizard 3 / 2
Creatures you control have flying.
Creatures your opponents control lose flying and can't have or gain flying.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
2/1/2014
The Archetype’s second ability applies to each creature controlled by any of your opponents, no matter when it entered the battlefield.
2/1/2014
While you control an Archetype, continuous effects generated by the resolution of spells and abilities that would give the specified ability to creatures your opponents control aren’t created. For example, if you control Archetype of Courage, a spell cast by an opponent that gives creatures they control first strike wouldn’t cause the creatures to have first strike, even if later in the turn Archetype of Courage left the battlefield. (If the spell has additional effects, such as raising the power of the creatures, those effects will apply as normal.)
2/1/2014
Conversely, continuous effects generated by static abilities (such as an Aura that granted the appropriate ability) would resume applying if the Archetype left the battlefield.
2/1/2014
If you and an opponent each control the same Archetype, no creature controlled by any player will have the appropriate ability.
Decktips