Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Commander 2018 (C18)
Serie | Normaal | Foil | ||
Commander 2018 | 1,00 | |||
Magic Origins | 1,00 | 2,50 |
Prijs:
€ 1,00
strikvraag heh heh.
bedankt maar weer
(Sowieso zal deze niet triggeren als een Batterskull "hit", want dat is geen Artifact Creature, maar een (Artifact) Equipment. Het equipte creature doet dus de combat damage. En tenzij dát een artifact creature is, heeft het geen effect.)
Correct. Thopter Spy Network triggered per moment dat er schade gedaan wordt, ongeacht hoeveel artifact creatures dat doen.
Als 3 thoptertokens en een batterskull hitten. Mag je maar 1 kaartje pakken yes?
Leuk kaartje!
Enchantment
At the beginning of your upkeep, if you control an artifact, create a 1/1 colorless Thopter artifact creature token with flying.
Whenever one or more artifact creatures you control deal combat damage to a player, draw a card.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
6/22/2015
Thopter Spy Network’s first ability has an “intervening ‘if’ clause.” That means (1) the ability won’t trigger at all unless you control an artifact as your upkeep begins, and (2) the ability will do nothing if you don’t control an artifact as it resolves.
6/22/2015
The last ability will trigger, at most, once per combat damage step. However, if at least one artifact creature you control has first strike and others don’t, or if an artifact creature you control has double strike, the ability could trigger twice per combat: once in each combat damage step.
Decktips