Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Guilds of Ravnica (GRN)
Serie | Normaal | Foil | ||
Guilds of Ravnica | 9,95 | 19,95 |
Prijs:
€ 9,95
FOIL
€ 19,95
Je mag dan twee replacementeffects toepassen in de volgorde zoals jij ze wil. De ene verandert het soort tokens dat je krijgt, de andere de hoeveelheid. In dit geval maakt het niet uit welke volgorde je kiest.
Met Raise the Alarm als voorbeeld zal het resultaat altijd zijn dat je 4 Angel tokens van 4/4 krijgt.
Hoe werkt dit met Doubling Season?
Laten we zeggen, ik heb beide in het spel en ik speel {=Raise the alam).
Dan krijg ik volgens mij:
- 2x2=4 1/1 tokens, die ik dan vervang door 4/4 Engeltjes...
- 2 4/4 Engeltjes die ik dan verdubbel...
(hetzelfde resultaat)
Of zijn er shannanigans mogelijk met deze combinatie van kaarten?
Ik heb mijn playset ook al hééél lang.
Het verbaast mij eigenlijk dat hij zo lang zo goedkoop was. Het is een mythic en er zijn erg veel kaarten in standard die tokens maken. Goed, blij dat ik mijne heb aangeschaft voor anderhalve euro. Enkel de flavor text is al anderhalve euro waard.
Hij is laatst omhoog geschoten waarschijnlijk door de nieuwe mechanic van de Orzhov guild hier
Sterke kaart inderdaad. Maakt Raise the Alarm achtige kaarten nog beter late game.
Doet me ook erg denken aan Sigil of the Empty Throne. Ook al worden ze in heel andere decks gespeeld, voor beide geldt dat ze het spel voor je winnen als ze een poosje blijven liggen.
Wat een gruwelijke kaart is dit zeg.
Enchantment
If one or more creature tokens would be created under your control, that many 4/4 white Angel creature tokens with flying and vigilance are created instead.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
10/5/2018
The token’s characteristics are entirely replaced by a 4/4 white Angel creature token with flying and vigilance. It doesn’t have any abilities the token would have been created with. Anything else specified in the effect creating the token (such as tapped, attacking, “That token gains haste,” or “Exile that token at end of combat”) still applies.
10/5/2018
If you create a noncreature token that will be a creature as it enters the battlefield, perhaps because of an effect such as that of March of the Machines, Divine Visitation’s effect doesn’t apply to that token’s creation. (This is because Divine Visitation’s effect modifies how the tokens are created, and March of the Machines’s effect doesn't apply until you consider how the tokens are entering the battlefield.)
10/5/2018
If an effect changes under whose control a token would be created, that effect applies before Divine Visitation’s effect applies. If an effect changes under whose control a token would enter the battlefield, that effect applies after Divine Visitation’s effect is able to be applied.
Decktips