Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Guilds of Ravnica (GRN)
Serie | Normaal | Foil | ||
Guilds of Ravnica | 0,25 | 0,75 |
Prijs:
€ 0,25
FOIL
€ 0,75
En in een elf deck combineert zo'n kaart wel lekker met Timberwatch Elf. Dan kun je alsnog het effect dat Alwin beoogde bereiken.
Eeuh oops dat zag ik inderdaad over het hoofd! Staat er nota bene onder vermeld bij de rules haha. Maar het lure effect is in ieder geval ook al super. De rest blijft sowieso ook van kracht. Dus blijft een prima kaartje!
"Alles wat kan blocken bij tegenstander gaat meestal wel dood."
Je realiseert je wel dat je voor het Death Touch-effect ook damage moet doen?
M.a.w. als hij gewoon 1/1 is en 10 creatures moeten blocken, dan kun je er maar eentje damage doen en ontspringen die andere 9 de dans. (Verder is het trouwens wel een heel prima kaartje, omdat je er wel altijd mee aan wil vallen als er blockers zijn en je dan ook inderdaad xp counters op kan bouwen.)
Direct in mijn Meren of Clan Nel Toth commander deck! Aanvallen, alles wat kan blocken bij tegenstander gaat meestal wel dood, de rest van mijn creatures gaat door. Krijg zelf een exp.counter voor doodgaan van Ochran Assassin. Return Ochran to hand/play end of turn...rince and repeat wat een toppertje!
Nou nou. Wat een droge hap weer.
Een 11 :')
Wel een leuk concept. Ik denk dat je vooral de power moet zien te boosten zodat je meer dan 1 blockend beestje kan doodsteken (euh... doodaanraken?). En aangezien het een 11 is, is de powerboost niet zo moeilijk.
Dit noemen ze nou "one stop shopping". We pakken een creature met deathtouch en geven die meteen een ingebouwde Lure. One stop shopping geldt niet als het summum van kaartontwerp (de lol van combo's haal je weg en het kan al snel te sterk worden). Maar aangezien het een 1/1 is en een assassin met groen en zwart past het thematisch wel weer erg goed. Nu nog een Regeneration erop en zorgen dat alles bij de buurman untapped wordt.
Creature - Elf Assassin 1 / 1
Deathtouch
All creatures able to block Ochran Assassin do so.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
10/5/2018
Remember that a source with deathtouch must deal damage to a creature for that creature to be destroyed. If five creatures block Ochran Assassin while its power is still 1, only one of them (of Ochran Assassin’s controller’s choice) will be the one dealt damage and destroyed. You’ll have to raise Ochran Assassin’s power to destroy more than one creature.
10/5/2018
If a creature the defending player controls can’t block Ochran Assassin for any reason (such as being tapped), then it doesn’t block Ochran Assassin. If there’s a cost associated with having a creature block Ochran Assassin, the defending player isn’t forced to pay that cost, so it doesn’t have to block in that case either.
Decktips