Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Guilds of Ravnica (GRN)
Serie | Normaal | Foil | ||
Guilds of Ravnica | 1,50 | 4,95 |
Prijs:
€ 1,50
FOIL
€ 4,95
In Commander zal ik echt áltijd die 4 (of 8) dmg nemen, tenzij ik erg laag sta. Kost je toch in totaal drie kaarten en mij helemaal niets, dat is (vooral in rood) weinig efficiënt. In Commander vind ik Fanning the Flames of Experimental Frenzy in rood al stukken beter.
Voor commander lijkt hij me eigenlijk best matig, aangezien 4 leven opgeven daar meestal niet heel veel uitmaakt.
Dan zou bijna ik nog eerder Gravitic Punch spelen.
Zeer leuke kaart voor in een mono red commander deck. Of misschien stop ik 'm wel in m'n Mizzix of the Izmagnus deck. Die jump-start zorgt ervoor dat ik potentiëel twee experience counters kan krijgen met 1 kaart.
Browbeat variant. Waarbij Browbeat mij in de praktijk meestal tegenvalt, maar misschien is dat omdat ik vooral casual speel. Deze kaart vind ik ondanks de 1 damage minder echt duidelijk beter. Niet alleen vanwege jumpstart, het is ook een instant dus lekker aan het eind van je tegenstander's beurt spelen.
Kan me daarom voorstellen dat in een 1 op 1 rood aggro deck deze toch wel impact kan hebben. Jumpstarten met een overtollig landje is dan ook geen probleem.
Goede kaart in agressieve decks!
Instant
Target opponent may have Risk Factor deal 4 damage to them. If that player doesn't, you draw three cards.
Jump-start (You may cast this card from your graveyard by discarding a card in addition to paying its other costs. Then exile this card.)
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
10/5/2018
If the target player is an illegal target by the time Risk Factor tries to resolve, the spell doesn’t resolve. You don’t draw three cards.
10/5/2018
You must still follow any timing restrictions and permissions, including those based on the card’s type. For instance, you can cast a sorcery using jump-start only when you could normally cast a sorcery.
10/5/2018
A spell cast using jump-start will always be exiled afterward, whether it resolves, it’s countered, or it leaves the stack in some other way.
10/5/2018
If an effect allows you to pay an alternative cost rather than a spell’s mana cost, you may pay that alternative cost when you jump-start a spell. You’ll still discard a card as an additional cost to cast it.
10/5/2018
If a card with jump-start is put into your graveyard during your turn, you’ll be able to cast it right away if it’s legal to do so, before an opponent can take any actions.
Decktips