Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Mercadian Masques (MMQ)
Serie | Normaal | Foil | ||
Mercadian Masques | 0,20 | 0,40 |
Dat ligt er maar net aan wie er aan de beurt is.
De actieve speler is hierbij in het nadeel.
Uit de comprehensive rules:
716.3. Sometimes a loop can be fragmented, meaning that each player involved in the loop performs an
independent action that results in the same game state being reached multiple times. If that happens,
the active player (or, if the active player is not involved in the loop, the first player in turn order
who is involved) must then make a different game choice so the loop does not continue.
Dus stel dat jij de actieve speler bent, dan ben jij de eerste die af moet wijken van je plan.
Stel beide spelers hebben een infinite mana combo. Wat gebeurt er nu?
"Ik activeer de eerste ability 1000000 keer"
"In reactie activeer ik de 2e wel 9999999999 keer"
"Nou dan doe ik daarop wel de eerste ability 100 miljoen miljard keer"
[een uur later]
Judge: "tijd is op"
Hoe zou dit gaan in een toernooi?
Dank heren!
Geldt overigens ook voor de +1/+1. Dus degene met de meeste mana wint...
Overigens wat Dustin ook al aangeeft, het is niet zo zeer dat je betaalt, maar je activeert de ability bijvoorbeeld 2 keer (en per keer betaal je ).
Ja, dat mag! Er staat niet "activate this ability only once each turn", dus je mag hem zo vaak activeren als je maar wilt
Mag je ook 2 betalen (zodat ie doodgaat?)
Creature - Human Soldier 2 / 2
1: Flailing Soldier gets +1/+1 until end of turn. Any player may activate this ability.
1: Flailing Soldier gets -1/-1 until end of turn. Any player may activate this ability.
Legal in: Vintage, Legacy, Commander
Decktips