Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Mercadian Masques (MMQ)
Serie | Normaal | Foil | ||
Mercadian Masques | 0,90 | 2,95 |
Prijs:
€ 0,90
FOIL
€ 2,95
Volgens mij begrijp je mij verkeerd. Ik bedoelde dat Henge of Ramos ZO slecht is dat niemand er heen wil, zelfs de doden niet.
Volgens mij lees je het verkeerd want de crew van de Weatherlight was toch echt op weg naar "the Henge of Ramos" en hebben deze ook bereikt.
'them' Slaat dan ook op hun volgens mij.
Kleine correctie op deze flavour text: Het woordje 'them' moet weg, aangezien niemand naar the Henge of Ramos wil.
Het is wel een hoofdletter, alleen lijkt de hoofdletter H in dat lettertype op een kleine h. Vergelijk het maar eens met kleine h's uit die tijd. (Leshrac’s Rite heeft er al eentje, zoek zelf verder voor iets met hoofd- en kleine letter op dezelfde kaart).
Haha, toevallig Maar wat is de reden hiervan dan, weet iemand dat?
Haha ik vroeg een tijd terug bijna het zelfde bij Hurloon Minotaur
Heeft iemand enig idee waarom kaartnamen die met de letter 'H' beginnen zonder hoofdletter geschreven worden? Wat ik zo snel zag leek dit alleen bij oudere series zo te zijn.
EDH = Commander he
Maar goed, ik snap je punt, ben het gedeeltelijk met je eens, maar ik merk ook dat het erg aan de groep ligt waar je mee speelt.
Maar ik heb nog wel een punt: ja, de ability is zeer nuttig, maar er gaan vele spellen voorbij dat ik een Volrath’s Stronghold heb liggen en hem alleen maar heb getapt voor mana. Dat voordeel heb je niet met de Crossroads. Het kan een (relatief) dode/nutteloze kaart zijn en de Stronghold nooit. Dat alleen al maakt hem echt veel beter in mijn ogen en zal ik zelf de Crossroads alleen spelen in een deck dat er echt optimaal gebruik van maakt en de Stronghold kan in bijna elk deck dat zwart kan genereren.
Wie heeft het over Commander? Ik niet. Ik typte EDH en Multiplayer.
In mijn EDH-deck zitten ze gewoon beide. En in 'reguliere' multiplayer loop je echt niet geheid tegen tegen een Planar Cleansing oid aan; daar moet sowieso wit voor gesplasht zijn en dat heeft niet iedere deck. En Tranquility en familie zien tegenwoordig ook nog erg weinig play.
Iig, in 'onze' meta is een Strip Mine, Pillage of, andere, Volrath’s Stronghold waarschijnlijker.
Als je deck erg draait op, specifieke, creatures of wat reanimate/toolboxachtig is, is dit gewoon een goede kaart.
Ik typte trouwens ook nergens dat deze absoluut beter is dan Volrath’s Stronghold; slechts dat hij onderschat is en voordelen heeft t.o.v. Volrath’s Stronghold.
Armageddon in Commander? Poe, hier in mijn groep hoor Balance is banned in Commander games en voor die ene Jokulhaups/Obliterate...tja.
En die ene slot maakt wel uit voor velen, want daar had je ook iets anders in kunnen spelen. Ik kom meestal slots te kort voor mijn decks
Zeker in EDH maakt dat ene slot niet uit. Dan speel je ze gewoon beide.
Ik zie trouwens in multiplayer met enige regelmaat Armageddon, Jokulhaups, Balance of zels Apocalypse voorbijkomen (ok, die laatste sloopt beide).
Nu zet het het wel heel sterk neer. Deze kost je namelijk wel een slot in je deck, terwijl je heel makkelijk een Swamp kunt vervangen door een Volrath’s Stronghold zonder dat dit je iets kost. Verder wordt er in Commander bijvoorbeeld relatief veel mass removal gespeeld en relatief weinig land destruction. Een Planar Cleansing of Akroma’s Vengeance en het is gedaan met het terughalen van creatures, terwijl de Stronghold dan juist wel blijft liggen.
Zwaar onderschatte kaart dit.
Een mana goedkoper om te activeren dan Volrath’s Stronghold, geen last van de legendaryrule. En het is nou ook niet echt dat er veel meer haat jegens enchantments wordt gespeeld dan tegen landjes. Zwart en rood kunnen niets tegen enchantments; blauw 'slechts' bouncen, counteren of stelen.
Volrath’s Stronghold loopt gemakkelijk tegen Strip Mine, Wasteland of iets dergelijks als Ghost Quarter; of tegen een andere Volrath’s Stronghold.
Leuk met Kokusho, the Evening Star of met Spore Frog (als ze daar niks aan doen, maak je je oppo deck dood...)
leuk met xD Blistering Firecat of Ball Lightning of zie ik het verkeerd?
Enchantment
B: Put target creature card from your graveyard on top of your library.
Legal in: Vintage, Legacy, Commander
Decktips