Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Incubation Druid

Serie: Ravnica Allegiance (RNA)

Rarity: Rare Ravnica Allegiance Rare

Komt voor in

Serie Normaal Foil
Commander 2021
 -
1,00    
Ravnica Allegiance
 -
1,95
 -
3,95
Incubation Druid | Ravnica Allegiance

Prijs:

€ 1,95

Uitverkocht

FOIL 

€ 3,95

Uitverkocht
 Reactie plaatsen
Dorus (63) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
12-7-2021 08:36:00

Ahzo ja dan snap ik het wel. Bedankt!

Global Moderator NederMagic Rules Advisor Xander (1) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
11-7-2021 15:00:00

De oorspronkelijke vraagsteller zei "Is deze alle kleuren ?", wat een beetje onhandige formulering is.

Dorus (63) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
11-7-2021 14:24:00

Een Birds of Paradise verandert ook niet van kleur als ie een mana maakt. Ik begrijp je nitpick opmerking niet echt. No offense overigens!

Premium lid Official Rules Advisor OB (22) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
11-7-2021 10:18:00

<nitpick mode>
@Rick Monteiro:
Hoewel de kaart dan wel elke kleur mana kan produceren, blijft de kaart groen.
</nitpick mode>

Premium lid NederMagic Rules Advisor Torak (23) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
8-7-2021 17:26:00

Het landje kán alle kleuren mana maken. Dat is voor Incubation Druid voldoende om ook alle kleuren mana te kunnen maken.

8-7-2021 16:10:00

Hoe werkt deze met een kaart als Cave of Temptation ?
Is deze alle kleuren ?

17-7-2019 16:08:00

Hoi, ik weet het nog niet wanneer. Het is afhankelijk van m'n losse inkoop en wat mensen inruilen. Ik heb ze niet meer liggen momenteel.

17-7-2019 14:08:00

komt deze kaart weer in de voorraad? ik zou er graag een aantal van willen bestellen

Dorus (63) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
3-2-2019 20:47:00

Holy crappers, dat klinkt als een mega vet deck!

3-2-2019 19:17:00

Toffe kaart, ik speelde hem destijds in sealed met Stony Strength wat was dat geniaal geweldig. Ik had een sealed pool met 2x Incubation Druid, 3x Stony Strength, 1x Growth-Chamber Guardian en 2x End-Raze Forerunners.

Zelfs simpele dingen zoals Wrecking Beast had ik paar keer. Ik kon gewoon een mono-green deck bouwen in de sealed guild kit van Simic.

Het was echt hilarisch en overduidelijk dat ik gewonnen had.

25-1-2019 14:05:00

Leuke mana boost, je moet er wel eerst aardig wat in stoppen, en dan nog een paar beurten overleven om het er uit te halen, en dit wordt een aardige bullet magnet.

Oracle

Creature - Elf Druid 0 / 2

T: Add one mana of any type that a land you control could produce. If Incubation Druid has a +1/+1 counter on it, add three mana of that type instead.
3GG: Adapt 3. (If this creature has no +1/+1 counters on it, put three +1/+1 counters on it.)

Tournooi-info

Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander

Officiele rulings

1/25/2019
The types of mana are white, blue, black, red, green, and colorless.

1/25/2019
Any change to a land’s type or abilities gained by a land can affect the types of mana a land can produce.

1/25/2019
Incubation Druid checks the effects of all mana-producing abilities of lands you control, but it doesn’t check their costs or legality. For example, Spire of Industry says “T, Pay 1 life: Add one mana of any color. Activate this ability only if you control an artifact.” If you control Spire of Industry and Incubation Druid, you can tap Incubation Druid for any color of mana. It doesn’t matter whether you control an artifact, whether you can pay 1 life, or whether Spire of Industry is untapped.

1/25/2019
Incubation Druid doesn’t care about any restrictions or riders your lands put on the mana they produce, such as those of Unclaimed Territory and Guildmages’ Forum. It just produces one mana of the appropriate type, with no restrictions or riders.

1/25/2019
You can always activate an ability that will cause a creature to adapt. As that ability resolves, if the creature has a +1/+1 counter on it for any reason, you simply won’t put any +1/+1 counters on it.

1/25/2019
If a creature somehow loses all of its +1/+1 counters, it can adapt again and get more +1/+1 counters.

Decktips