Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Ravnica Allegiance (RNA)
Serie | Normaal | Foil | ||
Ravnica Allegiance | 0,50 | 1,00 |
Natuurlijk!
Dat is natuurlijk wel leuk voor een monoblack commanderdeck met Syr Konrad, the Grim natuurlijk. Konrad kun je weer opnieuw casten natuurlijk.
Inderdaad een mooi kaartje waar je best veel leuks mee kan bouwen.
Ik zou zelf denken aan Blazing Volley, super efficient.
Of Dry Spell als je het zwart wilt houden, maar dan gaat wel alles dood.
Flame Jab is ook lekker.
Gezien de evasion, is de Spirit een stuk beter dan dat je op eerste opzicht zou denken. Burn functioneert nu letterlijk als creature removal en/of damage op de player, terwijl de Spirit ook lekker kan blijven hoeken zonder enige problemen. Toffe Kaart.
Zou denk nog wel aardig zijn met:
Barrage of Boulders of Cosmotronic Wave
Deze maakt Chandra’s Pyrohelix ineens een heel stuk sterker.
Creature - Spirit 3 / 2
Menace, deathtouch
Instant and sorcery spells you control have deathtouch. (Any amount of damage they deal to a creature is enough to destroy it.)
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
1/25/2019
An instant or sorcery spell must actually deal damage to a creature for it to be destroyed. Simply targeting a creature isn’t enough. If the spell instructs another object to deal damage, the spell doesn’t deal any damage itself and its instance of deathtouch doesn’t apply. Dealing 0 damage isn’t dealing damage.
Decktips