Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Mercadian Masques (MMQ)
Serie | Normaal | Foil | ||
Mercadian Masques | 2,50 | 5,95 |
Prijs:
€ 2,50
FOIL
€ 5,95
Helaas, geblockt is geblocht, ook alsje hem daarna flying geeft. Wat je wel kan doen is hem in de declare attackers step flying geven, dan kan hij niet meer geblockt worden.
klein foutje heb je daar...
Er is nog een korte periode tussen de declare attack step en de declare blockers step waar je hem ook nog flying mag geven, zonder dat "grond" creatures deze dan kunnen blocken.
Je beestje is dan gewoon geblockt en de beestjes doen dan gewoon schade naar elkaar. Flying is in principe alleen van belang op het moment dat blockers gedeclared worden. Wil je dat je beestje niet geblockt wordt, zul je hem flying moeten geven voordat de blockers gedeclared worden (dus op z'n laatst als je hem aanwijst als aanvaller, give or take).
Overigens, interpunctie!
als ik een aanval met een non-flying creature en de ander blockt hem met een non-flying creature, en ik tap power matrix om mijn creature te upgraden is hij dan toch geblockt ook al krijgt mijn creature flying? En doen ze dan ook nog damage aan elkaar?
Dit is ook zo'n geinig kaartje die ik nog eens in een EDH deck wil stoppen. Toch niet verkeerd om je General een beetje Power te geven
Artifact
T: Target creature gets +1/+1 and gains flying, first strike, and trample until end of turn.
Legal in: Vintage, Legacy, Commander
Decktips