Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Nemesis (NMS)
Serie | Normaal | Foil | ||
Nemesis | 7,95 | 39,95 | ||
Zendikar Expeditions | 29,95 |
Prijs:
€ 7,95
FOIL
€ 39,95
Ability activeren na het declaren van blockers is inderdaad vroeg genoeg. Het creature geldt dan nog steeds als attacking. Als je de ability maar activeert vóór de combat damage step.
Als ik aanval,de blockers zijn aangewezen, kun je daarna alsnog preventen , of moet dat direct na het aanwijzen van de aanvallers gebeuren?
Kaart klopt niet. Die Kor knakkers redirecten toch alle damage naar elkaar? Dan zou deze ook zoiets moeten doen.. Iets van T WW: prevent all combat damage en redirect them to a creature that you control. En dan stuffy doll ernaast spelen
En Maze of Ith kun je gebruiken om vigilance te simuleren (als je zijn ability in de combat damage step of de end of combat step speelt).
Met Maze of Ith kan je ook je eigen aanvallende creature redden van doodgeblockd worden.
Hij is niet strikt beter dan de Maze vanwege de extra kosten van de ability idd, maar in de meeste gevallen heb je meer aan een Kor Haven dan aan een Maze of Ith.
niet perse beter,.. kost je tenslotte in dit geval 2 mana om te tappen...
Een betere Maze of Ith eigenlijk. Aangezien jij het attacking creature nog steeds kan dood blocken. Daarentegen geeft de Haven ook nog eens mana.
Soort van Maze of Ith...
hij was vroeger echt niks waard
geweldige EDH kaart, heeft mijn ass al erg vaak gered.
best nice landje.
Legendary Land
T: Add C.
1W, T: Prevent all combat damage that would be dealt by target attacking creature this turn.
Legal in: Vintage, Legacy, Commander
Decktips