Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Er is nog geen commentaar geplaatst.
Wees de eerste en klik op die knop hierboven! Doe het!
Je kunt vragen stellen of gewoon een opmerking plaatsen.
Creature - Lizard 4 / 4
When Rooting Moloch enters the battlefield, exile target card with a cycling ability from your graveyard. Until the end of your next turn, you may play that card.
Cycling 2 (2, Discard this card: Draw a card.)
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Standard, Commander
4/17/2020
Rooting Moloch gives you permission to play the card as a land or cast it as a spell. You can’t cycle the exiled card.
4/17/2020
You must follow the normal timing permissions and restrictions for the exiled card. If it’s a land, you can’t play it unless you have land plays available.
4/17/2020
You’ll still pay all costs for a spell cast this way, including additional costs. You may also pay alternative costs if any are available.
4/17/2020
If you don’t play the exiled card, it remains exiled.
Decktips