Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Commander 2020 (C20)
Serie | Normaal | Foil | ||
Commander 2020 | 1,50 | |||
Innistrad | 2,50 | 11,95 |
Prijs:
€ 1,50
dat is dan duidelijk, ik wist niet dat de regels waren veranderd. bedankt iig voor de uitleg!!
En dat is al een behoorlijke tijd zo.
@(S)Aint: Het staat je vrij om zelf de regels er eens bij te pakken, maar voor deze keer:
CR 704. State-Based Actions
704.5r If a permanent has both a +1/+1 counter and a -1/-1 counter on it, N +1/+1 and N -1/-1 counters are removed from it, where N is the smaller of the number of +1/+1 and -1/-1 counters on it.
Dat zijn de oude regels. Tegenwoordig heffen ze elkaar op.
eerlijk gezegd dacht ik al dat dit gezegd zou worden, maar volgens mij klopt dit niet. de 2 counters blijven er gewoon op liggen, maar het heeft geen effect op het beeste -1-1 & +1+1 = geen nadeel of voordeel. uiteraad dat de -1-1 counter blijft liggen waardoor persist wordt geblokkeerd.
Omdat de persist creatures terugkomen met -1/-1 counters. Gooi je er daarna +1/+1 counters op, dan heffen die 2 soorten counters elkaar op (waarna persist weer gebruikt kan worden). Je beesten zijn dan "soort van indestructible"..
hoezo met persist creatures als ik vragen mag?
Nice nice.
Altijd leuk met persist creatures of spike creatures.
Land
T: Add C.
2GW, T: Put a +1/+1 counter on each creature you control.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
Decktips