Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Prijs:
€ 0,25
FOIL
€ 0,50
Inderdaad. Dan nog een Conclave Mentor ernaast en hij krijgt zelfs 8 +1/+1 counters erbij!
Het triggered per beest, dus ik zou niet inzien waarom niet.
lijkt mij wel ja
als ik 4x Pelt Collector heb liggen, die alle 4 een
+1/+1 counter krijgen van Wildwood Scourge, krijgt deze kaart er dan ook gelijk 4 bij?
Creature - Hydra 0 / 0
Wildwood Scourge enters the battlefield with X +1/+1 counters on it.
Whenever one or more +1/+1 counters are put on another non-Hydra creature you control, put a +1/+1 counter on Wildwood Scourge.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Standard, Commander
6/23/2020
Abilities that trigger when counters are put on a creature trigger when a creature enters the battlefield with counters and when a player puts counters on a creature.
6/23/2020
Wildwood Scourge gets just one +1/+1 counter, no matter how many counters were put on the non-Hydra creature.
6/23/2020
If you have two non-Hydra creatures with Wildwood Scourge’s ability (perhaps because they were mutated using the Ikoria: Lair of Behemoths mutate ability), putting a +1/+1 counter on any non-Hydra creature you control will cause the two abilities to trigger each other indefinitely. If no player takes an action to break this loop, the game ends in a draw.
Decktips