Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Jumpstart (JMP)
Serie | Normaal | Foil | ||
Elves vs Inventors | 0,15 | |||
Jumpstart | ||||
Kaladesh | 0,15 | 0,75 |
Prijs:
€ 0,00
Andere versie wel op voorraad.
Ligt het aan mij of kun je echt merken dat de R&D echt aan het uitvogelen zijn hoe ze groen enige sinds spot removal moeten geven en hoe dat gaat werken... Ik heb een voorgevoel dat er een keer een "fight" kaart komt met "deathtouch" En dat uitvogelen merk je met veel dingen bijv. bij de vampires Eerst had je kaarten die sterker werden bij 10 or less life, toen lifelink kaarten en nu +1/+1 kaarten..
Dit is een behoorlijke upgrade van Rabid Bite, zeg!
voor vigilance, trample én removal is écht goed, zelfs op sorcery speed.
goede spot removal voor groen toch?
Sorcery
Target creature you control gains vigilance and trample until end of turn. It deals damage equal to its power to target creature you don't control.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
9/20/2016
You can’t cast Nature’s Way unless you choose both a creature you control and a creature you don’t control as targets.
9/20/2016
If either target is an illegal target as Nature’s Way resolves, no damage will be dealt.
9/20/2016
If the creature you don’t control is an illegal target as Nature’s Way tries to resolve, the creature you control will still gain vigilance and trample.
9/20/2016
Trample only applies to the assignment of combat damage, not the damage Nature’s Way has the creature deal.
Decktips