Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Double Masters (2XM)
Serie | Normaal | Foil | ||
Double Masters | 9,95 | 19,95 | ||
Double Masters (BL) | 15,95 | 29,95 | ||
Grand Prix | 19,95 | |||
New Phyrexia | 19,95 | 49,95 |
Prijs:
€ 9,95
FOIL
€ 19,95
Andere versie wel op voorraad.
Bedankt Sander, dacht ik, maar wilde zeker weten, hoopte dat germ 4/4 zou blijven
Als je een equipment exilet, dan blijft het creature achter op de battlefield.
Als een kaart van zone wisselt (en dat doet hij twee keer, van de battlefield naar exile en vice versa), dan is het een compleet nieuw object zonder herinnering aan zijn vorige bestaan. Dus weet Batterskull niet meer dat hij aan die Germ ge-attached was in een vorig leven.
Ergo, er blijft een losse 0/0 achter op de battlefield. Nadat de trigger van Flickerwisp klaar is met resolven, worden state-based actions gecheckt. Die zien een creature met toughness nul. En dus gaat de oude Germ stuk.
Ok, maar gaat me over de "oude germ" blijft deze leven, omdat je enkele equipment heb geexiled? Dus 2 germs hebt?!
De Batterskull wordt exiled, en komt daarna terug het veld in. Living Weapon triggered opnieuw, er wordt een nieuw 0/0 Germ Token gemaakt en daar wordt Batterskull aan equipped.
Heb een Batterskull in spel, wat gebeurt er als ik Flickerwisp op de Batterskull gebruik?
In de declare attackers step vd opponent
Het hangt ervanaf in welke step je de ability van Maze of Ith activeert.
Doe je dat in de declare attackers step of declare blockers step (vóór het doen van combat damage dus), dan wordt de damage inderdaad ge-prevent (en doet lifelink dus niks).
Maar je kunt de ability ook activeren in de combat damage step of de end of combat step (ná het doen van combat damage dus). Op die manier kun je hem op een creature van jezelf gebruiken voor een soort van semi-vigilance. (Batterskull heeft dat alleen niet nodig... ).
Nee, hij doet dan geen damage.
ALS ik deze met Maze of Ith uit combat haal, krijgt MN tegenstander Dan nog leven bij?
Iedereen die aan een GP meedoet krijgt de bijbehorende GP promo tijdens de player meeting.
Iedereen mag meedoen met GP's, tenzij je gebanned bent van toernooien o.i.d. Je kan inderdaad wel byes verdienen met (o.a.) Planeswalker Points, 400 is 1 bye, 750 is 2 byes en 1500 is 3 byes. Als je in een seizoen bijvoorbeeld 400 punten haalt krijg je de rest van dat seizoen en het daaropvolgende seizoen 1 bye.
Wanneer krijg je een promo?
En zitten er bepaalde voorwaarden aan om mee te doen met de GP? Bij 300 season points krijg je byes toch?
Yup, dit is de nieuwe GP promo die gedurende 2014 weggegeven wordt, dus ook in Utrecht.
Die promo krijg je toch ook op de GP Utrecht dit jaar?
Tenminste als je meedoet aan hoofdevent dat standard is?
Is er een GP Promo?
Edit: bedoel je deze? hier
Komt de GP versie hiervan ook op de site binnenkort?
Artifact - Equipment
Living weapon (When this Equipment enters the battlefield, create a 0/0 black Germ creature token, then attach this to it.)
Equipped creature gets +4/+4 and has vigilance and lifelink.
3: Return Batterskull to its owner's hand.
Equip 5
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
8/7/2020
The ability to return Batterskull to its owner’s hand can be activated only if Batterskull is on the battlefield. If Batterskull is no longer on the battlefield when the ability resolves, Batterskull remains in its new zone and isn’t returned to its owner’s hand.
8/7/2020
The Germ token enters the battlefield as a 0/0 creature and the Equipment becomes attached to it before state-based actions would cause the token to die. Abilities that trigger as the token enters the battlefield see that a 0/0 creature entered the battlefield.
8/7/2020
Like other Equipment, each Equipment with living weapon has an equip cost. You can pay this cost to attach an Equipment to another creature you control. Once the Germ token is no longer equipped, it will be put into your graveyard and subsequently cease to exist, unless another effect raises its toughness above 0.
8/7/2020
If the Germ token is destroyed, the Equipment remains on the battlefield as with any other Equipment.
8/7/2020
If the living weapon trigger causes two Germs to be created (due to an effect such as that of Doubling Season), the Equipment becomes attached to one of them. The other will be put into your graveyard and subsequently cease to exist, unless another effect raises its toughness above 0.
Decktips