Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Double Masters (2XM)
Serie | Normaal | Foil | ||
Double Masters | 27,50 | 39,95 | ||
Double Masters (BL) | 29,95 | 49,95 | ||
Mirrodin Besieged | 34,95 | 109,95 |
Prijs:
€ 27,50
FOIL
€ 39,95
Naast Revoke Existence is er ook nog Leonin Relic-Warder om deze te tacklen. Beide werken niet tegen een Ulamog (zie mijn post hieronder).
Even goed ben ik er nog steeds niet uit.
OK. Deze kaart heeft misschien de snelste klok, maar toch wil ik nog een poging doen deze naast een Ulamog, the Infinite Gyre te leggen.
Beide hebben bijna dezelfde CC, bijna dezelfde P/W en zijn indestructible.
Als je deze moet tegenhouden ben je al je creatures kwijt, als je Ulamog tegen moet houden ben je een goed deel van je permanents kwijt. Daarbij zal Ulamog je beste blocker waarschijnlijk gevindiceerd hebben.
Beide kaarten kunnen met vergelijkbare removal spells ge-elminieerd worden, behalve dat er voor deze in limited ook nog iets is als Revoke Existence.
Met beide ben je aan het eind van je latijn als je ze niet gemold kan hebben.
Deze komt terug als hij in de graveyard komt, Ulamog zorgt dat je hele graveyard teruggaat. Het eerste is prima als je veel vanuit je graveyard speelt, het tweede is beter tegen milling en decking.
Ben er zelf nog niet uit.
Cheers!
@Robin
Volgens mij is dat omdat de meeste gespoilde rares phyrexian zijn.
Het is allemaal niet zo zwart-wit, maar ik begrijp Bar D wel zeker. Deze kaart is wat mij betreft ook te goed voor wat hij "kost" (qua opleggen dus).
Dit devalueert een hoop oudere kaarten inderdaad.
snap het gezeur over deze kaart niet, emrakul wiped je board, voordat jij er wat tegen kan doen (jace, o-ring enz zijn allemaal sorcery speed). deze kun je gewoon plowen.
+ of je nou t2 deze of een willekeurig ander 10/10 beest dropt, dat is beide toch vaak al wel gg.
ligt het aan mij of zijn de meeste goede/rare kaarten gespoild phyrexian?
nee hij zuigt in limited, daar krijg je never ever 12 mana. Hij is juist insane in vintage
WTF
Deze is echt te sick in limited
@ Bob
Natuurlijk heb je daar wel gelijk in. En mijn vorige post was ook wel erg negatief. Overal zijn antwoorden op.
Alleen ik vind het zo jammer dat dit zoveel creativiteit weg neemt. Daarnaast 11 poison counters of wither 11. Help!!! Dat vind ik persoonlijk geen leuke manier van spelen. Ik vind Thrun, the Last Troll ook een mythic nota bene, veel leuker. Niet direct het hele spel is beslist tenzij je een Path to Exile speelt. Dat bedoelde ik.
tja, het probleem met je stelling is dat er voor alles wel een oplossing is. Path to Exile comes to mind.
Als ik kijk naar kaarten die echt belachelijk overpowered zijn vind ik deze eigenlijk nog best meevallen. Dat je hem beurt 3 in spel krijgt met Sneak Attackesque kaarten is ook gewoon een stijl van spelen waar de meeste decks best een antwoord op kunnen (en belangrijker: horen) te hebben.
1st turn kill anyone?
Echt volop slecht dat wizards zulke sterke beesten blijft uitbrengen. 'Iona' was bijvoorbeeld ook sterk alleen daar moet je nog een beetje mana voor betalen. (Lees: je best voor doen) Tevens moet je wit spelen. Dat dit een artifact is maakt de manacost zo makkelijk te omzeilen. Probeer je met een leuk deckje je Enormous Baloth een beetje effectief en sterk te maken door rancor's en dergelijke, komt de tegenstander met Tinker/Blightsteel Colossus. Weg creativiteit! Aarrgh.
Mijn zwarte poison en mijn zwart rode wither deck kan ik ook weggooien, wat ik niet ga doen. Langzaam je tegenstander vergiftigen met 1 max. 2 poisoncounters per beurt is veel leuker (vind ik) dan in 1 keer: Ik val je aan, maak hem even unblockable, je krijgt tien poisoncounters, je bent dood, doei.
Dit soort creatures en nieuwe abilities maakt voor mij (casual player) een hoop oudere leuke kaarten onbruikbaar (niet sterk genoeg meer). Echt heel jammer... Aan de reacties te zien ben ik helaas nog de enige die er zo over denkt
Dit is het enige beest in magic dat met 1 klap een speler dood maakt(phage uitgezonderd, die kan je niet cheaten), dat maakt deze kaart toch wel erg goed voor Show and Tell, Sneak Attack en dat soort kaarten. En natuurlijk ideaal voor Tinker want je geeft de tegenstander dan nog maar 1 beurt een antwoord te vinden.
Volgens mij ook niet.
en als je hem in spel kan krijgen.
kun je denk ik ook nog wel iets van {=gaint growth} spelen om er zeker van te zijn dat je wint
De vergelijking van Ulamog met deze is minder logisch dan de vergelijking van DSC met deze.
Ulamog heeft Anihilator 4 (en een mogelijk vindicate-effect) waar deze Trample en Infect heeft. Dit betekent tevens dat Ulamog een paar keer gechumped kan worden waar deze maximaal één keer gechumped kan worden (tenzij de chumpers heel groot zijn).
Al met al zou ik zeggen dat deze kaart de snelste klok heeft. Het is misschien niet zo'n goede finisher als bijvoorbeeld Emrakul (die je een extra beurt geeft als je die cast) en het is geen auto-win zoals Iona vaak is, maar volgens mij is er geen enkel beest dat de tegenstander sneller neer mept!
Artifact Creature - Golem 11 / 11
Trample, infect, indestructible
If Blightsteel Colossus would be put into a graveyard from anywhere, reveal Blightsteel Colossus and shuffle it into its owner's library instead.
Vraag: Wallpaper?
Antwoord: Ja, hier
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
8/7/2020
Damage that a creature with infect deals doesn’t result in damage being marked on a creature or a player losing life. Instead, it results in that many -1/-1 counters being put on that creature or that many poison counters being given to that player. Damage dealt to planeswalkers still results in that planeswalker losing that many loyalty counters.
8/7/2020
A player who has ten or more poison counters loses the game. This is a state-based action.
8/7/2020
The -1/-1 counters remain on the creature indefinitely. They’re not removed if the creature regenerates or the turn ends.
8/7/2020
Damage from a source with infect is damage in all respects. If the source with infect also has lifelink, damage dealt by that source also causes its controller to gain that much life. Damage from a source with infect can be prevented or redirected. Abilities that trigger on damage being dealt will trigger if a source with infect deals damage, if appropriate.
Decktips