Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Double Masters (2XM)
Serie | Normaal | Foil | ||
Double Masters | 24,95 | 44,95 | ||
Double Masters (BL) | 39,95 | 59,95 | ||
Eternal Masters | 39,95 | 59,95 | ||
Grand Prix | 89,95 | |||
Kaladesh Inventions | 89,95 | |||
Mirrodin | 64,95 | 89,95 |
Prijs:
€ 24,95
FOIL
€ 44,95
Trappen in een 1 aprilgrap buiten 1 april om. Mooi
Check wel even de datum van dat artikel.
Ja dat is karn(emelk)
".. For instance, if you look closely at the art of Donato Giancola's Chrome Mox, you can see that it has a small figure reflected in the mox's chrome surface. Under magnification you can see that the figure is actually a famous artifact legend from Urza's Saga - Karn, Silver Golem..."
Bron: hier
Weet iemand eigenlijk wat er in de reflectie van de mox zit? Het lijkt werl alsof iemand voor een raam/spiegel staat namelijk.
Je tegenstander moet eerst kiezen of hij hem countered.
Spells counteren gebeurt als de spell op de stack ligt. Het imprinten bij Chrome Mox gebeurd pas als de mox de battlefield entered bij het resolven.
Als je chrome mox cast moet je tegenstander eerst zeggen of hij hem countert voordat ik een kaart exile, of mag hij ook daarna nog counteren zodat zowel mijn exiled kaart als chrome mox gecounterd zijn?
Ooh ok had ik even moeten lezen!
Staat speciaal nog onder de kaart:
NederMagic FAQ
Vraag: Maakt Chrome Mox kleurloze mana als ik een Eldrazi zoals Emrakul, the Aeons Torn imprint?
Antwoord: Helaas, dat werkt niet. Chrome Mox kan alleen mana maken van een kleur van de imprinted kaart; Emrakul heeft geen kleur, dus kan Mox geen mana maken. Colorless is namelijk geen kleur in Magic.
Levert dat geen colorless op? Bij Emrakul, the Aeons Torn?
natuurlijk.
Je mag wel een Eldrazi imprinten
(ja, ik weet dat het niets oplevert)
er staat toch Non artifact dus lijkt me van niet. zelfs al heeft ie kleur blijft het een artifact.
mag je er een gekleurde artifact mee imprinten?
Laat maar, ik ben al te laat -.-''
Alleen staat er wel een typo in jou FAQje. Bij Emrakul.
Artifact
Imprint - When Chrome Mox enters the battlefield, you may exile a nonartifact, nonland card from your hand.
T: Add one mana of any of the exiled card's colors.
Vraag: Maakt Chrome Mox kleurloze mana als ik een Eldrazi zoals Emrakul, the Aeons Torn imprint?
Antwoord: Helaas, dat werkt niet. Chrome Mox kan alleen mana maken van een kleur van de imprinted kaart; Emrakul heeft geen kleur, dus kan Mox geen mana maken. Colorless is namelijk geen kleur in Magic.
Legal in: Vintage, Legacy, Commander
Banned in: Modern
8/7/2020
If no card is imprinted on Chrome Mox, it can’t add mana to your mana pool. It can never add C to your mana pool, even if the imprinted card has a colorless mana symbol in its mana cost.
8/7/2020
If you imprinted a multicolored card, you choose one of that card’s colors each time you tap Chrome Mox for mana.
Decktips