Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Double Masters (2XM)
Serie | Normaal | Foil | ||
Double Masters | 24,95 | 44,95 | ||
Double Masters (BL) | 39,95 | 59,95 | ||
Eternal Masters | 39,95 | 59,95 | ||
Grand Prix | 89,95 | |||
Kaladesh Inventions | 89,95 | |||
Mirrodin | 64,95 | 89,95 |
Prijs:
€ 24,95
FOIL
€ 44,95
Als je je commander imprint en je laat die naar je commnad zone gaan dan is hij dus niet imprinted? Dus geen mana van de mox, toch?
Just checking
Anders gooien we alle spoilers in een topic?
Reprint in Eternal Masters:
Voor andere mensen die het zich afvragen: Landloze decks, decks waarin je beiden speelt voor meer raapkansen. Dat zijn in ieder geval de eerste twee redenen die mij te binnen schieten. Ik zelf ruil hem bij voor een landloos deck.
heb het gevonden
Waarom deze spelen en waarom geen mox diamond?
Maar dan is er toch geen kaart meer geimprint op de Mox, zodra de Griffin weg is (uit exile). Die is van zone veranderd dus een compleet nieuw object.
Chrome Mox heeft niks meer om naar te refereren en kan dus geen mana maken, ook niet kleurloos, mocht iemand zich dat toevallig ook nog afvragen.
Edit je hebt zelf de ruling er al bij gepakt zie ik.
hmmz interresant. Want als je griffon cast heb je nog steeds voldaan aan chrome mox. toen hij in play kwam exilde je een kaart.. in mijn ogen zou die nog steeds aan dat motto voldoen..
laat maar
Ruling:
If all cards exiled by an imprint ability somehow leave the exile zone, or if a card isn't exiled by an optional imprint ability, or if the ability failed to exile a card because it was countered, then it is possible for an imprint ability to have no exiled card to refer to. In this case, the linked ability associated with the imprint ability has no card values to refer to and will only do as much as possible. It may do nothing at all.
Ja, je kan de Misthollow Griffin gewoon casten, want hij is exiled.
Maar zodra de Griffin is gecast ligt hij niet meer onder de Mox, dus kan die geen mana meer geven, want hij wil weten wat voor kleur je geimprinte kaart had, en die is weg.
Overigens kan je die Griffin nog wel casten met mana uit je Mox.
Wil je iets opnieuw imprinten in de Mox, dan moet je hem bouncen bijv. en opnieuw spelen.
Nee, dat kan dus niet.
Zodra je Misthollow Griffin gaat casten gooi je hem eerst op de stack, daarna bepaal je de cost en ga je dat betalen. Op dat moment is er niets meer imprinted op Chrome Mox en geeft hij ook geen mana meer.
edit: Je kan hem wel casten
@kaaierd
dat kan gewoon hoor! Hij blijft blauw geven en je kan hem dan casten.
Als ik Misthollow Griffin imprint, mag ik die dan later casten from exile? En als ik die gecast heeft, blijft de Chrome Mox wel mana geven?
Dacht wel altijd dat het Karn was.
Ook interessant: volgens mij zie je dezelfde reflectie in de Mirari (van dezelfde artist)
Oh heheh, had gegoogled en direct gekopieerd xD heb nu derest van dat artikel ook gelezen en ja, das wel een foutje
Artifact
Imprint - When Chrome Mox enters the battlefield, you may exile a nonartifact, nonland card from your hand.
T: Add one mana of any of the exiled card's colors.
Vraag: Maakt Chrome Mox kleurloze mana als ik een Eldrazi zoals Emrakul, the Aeons Torn imprint?
Antwoord: Helaas, dat werkt niet. Chrome Mox kan alleen mana maken van een kleur van de imprinted kaart; Emrakul heeft geen kleur, dus kan Mox geen mana maken. Colorless is namelijk geen kleur in Magic.
Legal in: Vintage, Legacy, Commander
Banned in: Modern
8/7/2020
If no card is imprinted on Chrome Mox, it can’t add mana to your mana pool. It can never add C to your mana pool, even if the imprinted card has a colorless mana symbol in its mana cost.
8/7/2020
If you imprinted a multicolored card, you choose one of that card’s colors each time you tap Chrome Mox for mana.
Decktips