Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Double Masters (2XM)
Serie | Normaal | Foil | ||
Conspiracy | 2,95 | 19,95 | ||
Double Masters | 2,50 | 6,95 | ||
Double Masters (BL) | 4,95 | 9,95 |
inderdaad.
je tegenstander is waarschijnlijk wel niet zo slim als hij iets anders dan jij kiest. maar dan gaan er 2 dingen weg.
Als hij hetzelfde kiest gaat alleen dat ding weg
Ehmz, ik zal wel weer de enige zijn die deze kaart niet helemaal snapt.
In een 1 tegen 1 match. Kies ik dus iets voor mijn oppo. Hij moet ook iets kiezen (iets wat niet van mij is) Dus hij kies of het zelfde permanent of een ander permanent van zicht zelf. En dan gaan er dus 1 of 2 permanents van hem stuk?
Cool Ik heb zelf ook een deckje rond Light from Within Het is alleen nog niet helemaal af. Grappig om te zien dat jij het heel anders speelt
Ik had wat moeite om me staande te houden in multiplayer met m'n Light from Within deckje maar door 4 Council’s Judgment kan het deck nu echt een stuk beter meekomen; het deck heeft nu antwoord op veel problemen zonder dat het te veel slots kost. Dit is echt een topkaart en een absolute aanrader! Behalve dat hij erg sterk is als je 'm juist speelt levert hij ook hele gave situaties/discussies op aan de spreekwoordelijke keukentafel.
Dat zegt al genoeg.. Sterk ding dus
oh bah wat een rotkaart. een witte vindicate die lak heeft aan protection en indestructible. En geen landen kan raken.
Dat zou het zijn, ware het niet dat er niks van jou gekozen mag worden.. Zeker in multiplayer gaat iedereen dus iets nuts uitzoeken bij andere spelers, en als ze slim zijn kiezen ze meerdere permanents > is voor hen alleen maar voordelig. En voor jou is het dus puur kaartvoordeel (in een 4-man multiplayer gewoon 1-4 voor jou!).
Zie ik iets niet ofzo? Deze is toch altijd 2 voor 1 in het nadeel van wie deze speelt? Ik kies iets van jou, jij iets van mij en die worden allebei exiled???
Ook wel gaaf dat je er gewoon hexproof en protection mee kan hitten.. ^^
Ik verheug me nu al op de game waarin mijn opponent per ongeluk een ander permanent kiest en twee kaarten verliest hieraan
Deze zal best wel hoog komen of niet? Exiled elke (non-land) kaart naar keuze, ongeacht de bescherming die de kaart heeft.
Deze gaat wel veel legacy play zien het komt van True-Name Nemesis, Emrakul, the Aeons Torn en Progenitus af
Zoals ik al bij Vindicate meldde is dit volgens mij een vrij sterke kaart in 1v1
Dit was mijn second pick bij de rarepick, not bad? :|
Sorcery
Will of the council - Starting with you, each player votes for a nonland permanent you don't control. Exile each permanent with the most votes or tied for most votes.
Legal in: Vintage, Legacy, Commander
8/7/2020
Because the votes are cast in turn order, each player will know the votes of players who voted beforehand.
8/7/2020
Each player must vote for one of the candidate permanents. They can’t abstain.
8/7/2020
No player votes until the spell or ability resolves. Any responses to that spell or ability must be made without knowing the outcome of the vote.
8/7/2020
None of the candidate permanents are targeted. Players may vote for a permanent with protection from white, for example.
8/7/2020
Players can’t do anything after they finishing voting but before the “winning” permanent or permanents are exiled.
8/7/2020
In the unusual case that no permanents have any votes, nothing is exiled.
Decktips