Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Double Masters (2XM)
Serie | Normaal | Foil | ||
Double Masters | 4,95 | 9,95 | ||
Modern Masters 2017 | 5,95 | 11,95 | ||
Worldwake | 2,95 | 29,95 |
Prijs:
€ 4,95
FOIL
€ 9,95
Andere versie wel op voorraad.
Ook leuk met Foul Renewal
jah je doet dan 13 schaden want de -x/-x gaat pas in als die op het veld licht.
Klopt het dat als je Death’s Shadow countert met Essence Backlash, dat je dan gewoon 13 damage doet zoals op de kaart staat, niet de power waarmee hij op tafel zou komen te liggen?
of mana-combo met Devoted Druid of Gyre Sage.. leuk hoor, zeker als je er nog 9 foil hebt liggen die waardeloos waren sinds worldwake
Hij was gisteren al uitverkocht hoor. Hij stond toen op een euro. Ik vermoed dat Michiel de Shadow weer heeft aangevuld.
Ennnn nog 1tje te koop!
Hij is ook best grappig met die nieuwe golgari troll die al je graveyard beestjes scavenge geeft. Deze neerleggen als je nog 14 of meer leven hebt, dood laten gaan betalen en +13/+13 counters op je troll leggen. Beetje casual maar toch wel charmant.
Ja of te zeggen. Zo van: Volgens mij is het dit [uitleg], maar voor 100% zekerheid zou ik nog even wachten op bevestiging. En als die dan komt dan is alles nog goed. En anders ook.
Klopt, maar wanneer je niet helemaal zeker bent van je eigen verhaal is de beste manier om gewoon even te googlen. (Ik weet dat ik het zeker niet altijd bij het rechte eind heb, maar ik zie nogal snel details over het hoofd.
)
Ach, ik heb in het verleden nog het meest geleerd van de momenten dat ik het niet bij het rechte eind had en door o.a. LotZ, Dustin, of Magnus Magicus toen nog, gecorrigeerd werd.
Je kunt beter iets beweren en gecorrigeerd worden dan het voor je houden en in de verkeerde veronderstelling blijven, mijns inziens.
het kan zowieso nooit kwaad om een vraag te stellen hoor, tenzij de vraag al 2009047598478 keer gevraagd is bij de kaart krijg je gewoon een zo goed mogelijk antwoord van dezen en genen
Hoi Simon, ook welkom op Nedermagic!
Je zult wel merken dat hier veel mensen met veel verstand van Magic zitten. Daarom is het beter eerst zelf te checken of wat je zegt wel klopt. Ik ben zelf soms ook schuldig aan wartaal.
Helaas werkt dat niet zoals je zou willen.
De shroud (can't be the target of spells or abilities) ability van Lightning Greaves zorgt er alleen maar voor dat het creature niet ge-target kan worden.
Maar in de ability "Death's Shadow gets -X/-X, where X is your life total." staat nergens het woord "target", dus target het niet, dus doet shroud er niks tegen.
wat denken jullie van death's shadow met Lightning Greaves zo wordt hij ook niet beïnvloed door zijn eigen abilitie.
dat hebben er zeker pas ná mijn comment en lookky's PPverhaal bijgezet
@Bruxonn: Ik neem aan dat dat een grapje was...
Zo niet: "Other circumstances can still cause you to lose the game, however. You will lose a game if you concede, if you're penalized with a Game Loss or a Match Loss during a sanctioned tournament due to a DCI rules infraction, or if your _Magic Online_( R) game clock runs out of time."
Creature - Avatar 13 / 13
Death's Shadow gets -X/-X, where X is your life total.
Vraag: Is dit een kaart van de dag geweest?
Antwoord: Natuurlijk!
Vraag: Hoe werkt deze als je op negatief levens staat (bijvoorbeeld met een Platinum Angel)?
Antwoord: Dan is hij 13/13. Tegenwoordig worden negatieve getallen als 0 gerekend voor +/+ en -/- effecten. Als je dus op -5 staat krijgt Death’s Shadow alsnog -0/-0 en wordt hij 13/13. (Vroeger zou hij 18/18 geworden zijn, maar die regel is sinds Hour of Devastation aangepast.)
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
8/7/2020
Death’s Shadow’s ability applies only while Death’s Shadow is on the battlefield. In all other zones, its power and toughness are 13.
8/7/2020
The value of X changes as you gain and lose life. It’s not locked in as Death’s Shadow enters the battlefield.
8/7/2020
If your life total is negative, X is considered to be 0.
8/7/2020
In a Two-Headed Giant game, your life total is your team’s life total.
Decktips