Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Flayer Husk

Serie: Double Masters (2XM)

Rarity: Common Double Masters Common

Komt voor in

Serie Normaal Foil
Double Masters
 -
0,15
 1
0,30
Mirrodin Besieged
 8
0,15
 -
0,60
Modern Masters 2015
 2
0,20
 -
0,50
Planechase 2012
 1
0,15    
Planechase Anthology
 4
0,20    
Flayer Husk | Double Masters

Prijs:

€ 0,15

Uitverkocht

FOIL 

€ 0,30 (1x)

 Kopen

Andere versie wel op voorraad.

 Reactie plaatsen

Dat valt wel mee, zo goed is hij niet. Hij is op het moment wel goed in mijn Kor deck, maar een bom zal het nooit worden.

17-4-2011 22:48:00

Vind deze living weapon kaarten wel leuk. Hoop dat ze er niet al teveel nieuwe van maken, dan gaat deze zeker en vooral Bonehoard over een paar jaar flink met de prijs stijgen lijkt mij.

Thanks voor de uitleg,

17-4-2011 16:03:00

Equip is een activated ability die je mana kost, en die als resultaat heeft dat je een beestje attacht. Attachen is gewoon de actie van het vastmaken van een beest aan een equipment, en de regels instrueren je om dat (gratis) te doen zodra dit artifact op de battlefield komt. Je hebt dus effectief voor 1 mana een 1/1 mannetje, en als hij dood gaat, heb je nog een handig equipment over dat je voor kunt vastmaken aan een ander beest.

17-4-2011 15:44:00

Hij komt er gewoon op te zitten. Je krijgt dus een 0/0 Germ Token waar deze op zit, en dan wordt hij 1/1.

17-4-2011 15:35:00

Even een vraagje over deze kaart.


Je betaalt 1 mana om hem te casten, en dan komt er zo'n Germ in het veld. Word deze kaart dan automatisch ge equipt op die germ, of moet je ook de equipment cost betalen?

Ik zat zelf namelijk te twijfelen over het woordje attach.


alvast bedankt voor het antwoord,

11-1-2011 14:51:00

+ dit is nou niet de bom-equipment die je wilt zoeken met je quest

Global Moderator NederMagic Rules Advisor Xander (1) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
11-1-2011 14:33:00

Mwah...

Een token op de battlefield leggen is wat anders dan het casten van een creature spell, dus met de ETB-ability van Flayer Husk krijgt de Quest geen counter.

Als je zijn tweede ability speelt en je zoekt Flayer Husk, dan leg je hem op de battlefield, waardoor Flayer Husk triggert en vervolgens attach je hem aan een creature naar keuze. Als de ability van de Quest klaar is met resolven, gaat de trigger van Flayer Husk de stack op en als die resolvet, leg je het Germ token op de battlefield en attach je Flayer Husk aan het token.

Met andere woorden, een beetje omslachtig allemaal.

11-1-2011 14:31:00

Je kan hem ermee opzoeken.

Het is geen creature spell, dus hij levert geen quest counters op.

11-1-2011 14:22:00

werkt deze kerel met Quest for the Holy Relic?

11-1-2011 10:53:00

Niet als je wilt proberen allerlei Eldrazi in het spel te sneaken...

Official Judge Mark (337) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
10-1-2011 16:44:00

Maar daar heb je dan weer niets aan

10-1-2011 16:39:00

er is altijd nog die artifact polymorph: Shape Anew

10-1-2011 16:10:00

LOL Eerst denken, dan controleren, dan denken, en DAN pas posten

Touché - Magnus

Official Judge Mark (337) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
10-1-2011 15:18:00

Oh ja...zie je nou wel, ik WIST wel dat er iets Polymorpherigs legaal was in Standard Volgende keer niet meer uit m'n hoofd proberen

10-1-2011 15:16:00

Het kost meer, maar Mass Polymorph is er nog.

Oracle

Artifact - Equipment 

Living weapon (When this Equipment enters the battlefield, create a 0/0 black Germ creature token, then attach this to it.)
Equipped creature gets +1/+1.
Equip 2

Tournooi-info

Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander

Officiele rulings

8/7/2020
The Germ token enters the battlefield as a 0/0 creature and the Equipment becomes attached to it before state-based actions would cause the token to die. Abilities that trigger as the token enters the battlefield see that a 0/0 creature entered the battlefield.

8/7/2020
Like other Equipment, each Equipment with living weapon has an equip cost. You can pay this cost to attach an Equipment to another creature you control. Once the Germ token is no longer equipped, it will be put into your graveyard and subsequently cease to exist, unless another effect raises its toughness above 0.

8/7/2020
If the Germ token is destroyed, the Equipment remains on the battlefield as with any other Equipment.

8/7/2020
If the living weapon trigger causes two Germs to be created (due to an effect such as that of Doubling Season), the Equipment becomes attached to one of them. The other will be put into your graveyard and subsequently cease to exist, unless another effect raises its toughness above 0.

Decktips