Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Double Masters (2XM)
Serie | Normaal | Foil | ||
Double Masters | 0,15 | 0,30 | ||
Modern Masters 2015 | 0,15 | 0,40 | ||
New Phyrexia | 0,15 | 0,45 |
dit zal ik gebruiken voor een living wapon deck zal wel geen wordl champion worden maar wel leuk denk ik! hier te zien ^^
= er al een world champion deck gemaakt ?
anders wil ik het ook wel proberen ^^
@Henk
Dan ook Dense Foliage er in. Misschien zelfs Muraganda Petroglyphs.
@henk:
zet hem op!
@kaart:
Grappig, niet meer niet minder.
Zijn er al leuke decks met living weapons en Humility, of is de eer aan mij om er een nieuw world champion deck mee te maken?
Als je de Slicer equipped op een ander beest, dan gaat de Germ dood ja.
nu heb ik en vraag he
nu krijgt die 0/0 +2/+2.
als je Equiped. gaat die Grem ding als 0/0 beest dood ?
zo ja. dan zal GravePact hier wel leuk bij zijn met die dingen.
Ah merci, fixed!
Btw, dit is toch ook een uncommon. Het lijkt me in ieder geval erg zilver van het NPH-logootje.
En Mortarpod is uncommon en wordt gespeeld.
Deze is wel prima in limited, vult het 3-slot wat niet altijd makkelijk is en heeft late-game nog voldoende nut.
Deze is toch niet zo slecht. Equipcost is ietsje minder, maar opzich, best leuk kaartje.
Komen er ook nog non-rare Living Weapons waarvan zowel zijn casting cost als zijn equip cost speelbaar is?
Hoort deze niet bij uncommon te staan?
Ik vind deze best ok(:
Artifact - Equipment
Living weapon (When this Equipment enters the battlefield, create a 0/0 black Germ creature token, then attach this to it.)
Equipped creature gets +2/+2.
Equip 4
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
8/7/2020
The Germ token enters the battlefield as a 0/0 creature and the Equipment becomes attached to it before state-based actions would cause the token to die. Abilities that trigger as the token enters the battlefield see that a 0/0 creature entered the battlefield.
8/7/2020
Like other Equipment, each Equipment with living weapon has an equip cost. You can pay this cost to attach an Equipment to another creature you control. Once the Germ token is no longer equipped, it will be put into your graveyard and subsequently cease to exist, unless another effect raises its toughness above 0.
8/7/2020
If the Germ token is destroyed, the Equipment remains on the battlefield as with any other Equipment.
8/7/2020
If the living weapon trigger causes two Germs to be created (due to an effect such as that of Doubling Season), the Equipment becomes attached to one of them. The other will be put into your graveyard and subsequently cease to exist, unless another effect raises its toughness above 0.
Decktips