Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Double Masters (2XM)
Serie | Normaal | Foil | ||
Double Masters | 13,95 | 19,95 | ||
Double Masters (BL) | 19,95 | 34,95 | ||
Eternal Masters | 5,95 | 59,95 | ||
Judge Gift | 24,95 | |||
Urzas Saga | 24,95 |
Prijs:
€ 19,95
FOIL
€ 34,95
Andere versie wel op voorraad.
Die delayed trigger triggert maar 1 keer en zal inderdaad niet nog een keer triggeren als je hem countert.
Je kunt overigens beter onthouden dat als er ergens 1 van de woorden At, When of Whenever staat, je met een (delayed) trigger te maken hebt. Ook als het geen delayed trigger is, hoeft dat woord niet per se aan het begin van de zin te staan.
Ja
Dus m'n creature blijft in play?
Ja dat kan, want het is een delayed trigger.
Ik heb het even na moeten zoeken, omdat triggers normaliter beginnen met "When", "Whenever" of "At", maar delayed triggers zijn daar een uitzondering op.
Dus deze trigger kun je gewoon Stiflen.
Dat het de end step is maakt verder niets uit (mocht je daar verder nog twijfels over gehad hebben).
De At end of turn trigger, kan je die stiflen?
Bedankt voor de heldere uitleg. Ik zie nu het verschil met een kaart als Goblin Pyromancer.
Dan moet je het creature nog steeds sacrificen. De delayed trigger dat je dat moet doen, is namelijk onderdeel van het effect van de activated ability van Sneak Attack. Met andere woorden, op het moment dat de activated ability resolvet, wordt de delayer trigger al gemaakt.
Anders zou het een aparte trigger moeten zijn, zoiets als dit:
--- : You may put a creature card from your hand onto the battlefield. That creature gains haste.
At the beginning of the next end step sacrifice all creatures put onto the battlefield by Sneak Attack this turn.
---
In dat geval zou de trigger er niet meer zijn aan het begin van de end step.
Als je een beest speelt met Sneak Attack en Sneak Attack wordt daarna gesloopt vóór het einde van je beurt, blijft je beest dan leven of gaat ie gewoon dood?
Oracle tekst van Sneak Attack:
10/4/2004 You only sacrifice the creature if you still control it at end of turn. If that creature has left the battlefield and come back, you don't sacrifice it.
Aan het begin van je end step stack je de triggers van Sneak Attack & Closet dusdanig dat die van de Closet als eerste resolved (dus die gaat als laatste op de stack). Je beest is dan even van de battlefield af geweest en hoeft dan dus niet meer te worden gesacrificed.
Kun je met Conjurer’s Closet ervoor zorgen dat het creature niet gesacrificed hoeft te worden maar in plaats daarvan geflickerd wordt?
Ook heerlijk met False Prophet
Als je het goed timet wel. Je moet de Sundial of the Infinite dan activeren zodra de sacrifice triggers op de stack liggen, dan resolven ze nooit. Mocht je dat niet doen dan gooit Sneak Attack ze op de stack in je tegenstanders end step en ben je ze alsnog kwijt.
werkt deze met Sundial of the Infinite (zodat je creature nog leeft)
Waarom noem je me een standard-speler?
Edit: Of bedoel je doorsnee speler Ik ben in de war
gewoon het ding terug Donaten en het onding is weg
Maar Nik je fout zou iedere standaard player gemaakt hebben...
Nja 40% want de rest is allemaal gefocussed op deze kleine regeldingtjes die vrijwel nooit voorkomen.
Enchantment
R: You may put a creature card from your hand onto the battlefield. That creature gains haste. Sacrifice the creature at the beginning of the next end step.
Legal in: Vintage, Legacy, Commander
8/7/2020
You sacrifice the creature only if you still control it at end of turn. If that creature has left the battlefield, even if it came back, you don’t sacrifice it.
Decktips