Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Zendikar Rising (ZNR)
Serie | Normaal | Foil | ||
Zendikar Rising | 0,50 | 1,50 | ||
Zendikar Rising (EA) | 1,50 | 2,50 |
Zeker, maar als je Storm Cauldron los speelt ben je ook al vervelend.
Volgens mij ben je best een beetje vervelend voor je tegenstanders als je deze speelt i.c.m. Storm Cauldron.
Enchantment
When Confounding Conundrum enters the battlefield, draw a card.
Whenever a land enters the battlefield under an opponent's control, if that player had another land enter the battlefield under their control this turn, they return a land they control to its owner's hand.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Standard, Commander
9/25/2020
The player may return any land they control to its owner’s hand, not just one of those that entered this turn.
9/25/2020
If an opponent has had no lands enter under their control and then two or more lands enter at the same time, Confounding Conundrum’s second ability triggers for each of those lands.
Decktips