Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Zendikar Rising (ZNR)
Serie | Normaal | Foil | ||
Zendikar Rising | 0,15 | 0,30 | ||
Zendikar Rising (SC) | 0,20 | 0,30 |
Prijs:
€ 0,20
FOIL
€ 0,30
Andere versie wel op voorraad.
Er is nog geen commentaar geplaatst.
Wees de eerste en klik op die knop hierboven! Doe het!
Je kunt vragen stellen of gewoon een opmerking plaatsen.
Creature - Wurm Horror 5 / 4
Landfall - Whenever a land enters the battlefield under your control, Dreadwurm gains indestructible until end of turn. (Damage and effects that say "destroy" don't destroy it.)
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Standard, Commander
9/25/2020
A landfall ability triggers whenever a land enters the battlefield under your control for any reason. It triggers whenever you play a land, as well as whenever a spell or ability puts a land onto the battlefield under your control.
9/25/2020
A landfall ability doesn’t trigger if a permanent already on the battlefield becomes a land.
9/25/2020
Whenever a land enters the battlefield under your control, each landfall ability of the permanents you control will trigger. You can put them on the stack in any order. The last ability you put on the stack will be the first one to resolve.
Decktips