Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Zendikar Rising (ZNR)
Serie | Normaal | Foil | ||
Zendikar Rising | 0,20 | 0,40 |
Er is nog geen commentaar geplaatst.
Wees de eerste en klik op die knop hierboven! Doe het!
Je kunt vragen stellen of gewoon een opmerking plaatsen.
Creature - Insect 3 / 4
At the beginning of your end step, create a 1/1 green Insect creature token for each +1/+1 counter you've put on creatures under your control this turn.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Standard, Commander
9/25/2020
Iridescent Hornbeetle’s ability counts the number of +1/+1 counters you’ve put on your creatures, even if that happened before Iridescent Hornbeetle was on the battlefield, and even if those creatures are no longer on the battlefield or under your control (and, in some rare cases, even if those creatures aren’t creatures anymore).
9/25/2020
If a creature enters the battlefield under your control with +1/+1 counters on it, Iridescent Hornbeetle’s ability counts those counters.
9/25/2020
If Iridescent Hornbeetle leaves the battlefield before your end step, its ability won’t trigger at all. You won’t create any tokens.
Decktips