Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Zendikar Rising (ZNR)
Serie | Normaal | Foil | ||
Zendikar Rising | 0,40 | 1,00 | ||
Zendikar Rising (EA) | 0,50 | 1,95 |
Er is nog geen commentaar geplaatst.
Wees de eerste en klik op die knop hierboven! Doe het!
Je kunt vragen stellen of gewoon een opmerking plaatsen.
Creature - Human Warrior 3 / 1
Cowards can't block Warriors.
1: Choose one that hasn't been chosen this turn -
- Kargan Intimidator gets +1/+1 until end of turn.
- Target creature becomes a Coward until end of turn.
- Target Warrior gains trample until end of turn.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Standard, Commander
9/25/2020
Once a creature has blocked a Warrior, turning that creature into a Coward won’t remove it from combat or cause the Warrior to become unblocked.
9/25/2020
If you control two or more Kargan Intimidators, track which modes have been chosen each turn for each one’s ability separately.
Decktips