Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Zendikar Rising (ZNR)
Serie | Normaal | Foil | ||
Zendikar Rising | 17,95 | 23,95 | ||
Zendikar Rising (EA) | 22,95 | 44,95 |
Prijs:
€ 17,95
FOIL
€ 23,95
Ik weet niet of je je vraag helemaal geformuleerd hebt zoals je bedoelde.
Maar zijn power is in de graveyard niet anders dan wat hij op de battlefield zou zijn. Die ability is namelijk een characteristic-defining ability en die werkt in alle zones. Als deze op de battlefield 10/10 zou zijn, is hij dat in de graveyard ook.
Het is dan nog steeds dus wel "20 minus the highest life total among players". Dat is niet hetzelfde als die van de hoogste levens.
In de graveyard is zijn power die van de hoogste levens, toch? Zodat scavenge gewoon werkt, net als met Lord of Extinction? Deze gaat dan in mijn varolz deck
Klopt idd. Ik heb inmiddels wel wat kaarten binnen en zal deze week wat ik heb gaan toevoegen en ook prijzen gaan invoeren.
Ik dacht dat het kwam omdat Michiel geen boxen ging openen deze keer en kaarten los ging inkopen.
Wat is eigenlijk de reden dat er geen prijs bij de Zendikar rising kaarten staan ?
Dat zal de reden zijn dat dit inmiddels de duurste kaart uit zendikar rising is
Willen jullie een mooi stukje onzin horen? Als je dit ding in je graveyard hebt liggen terwijl speler A op bijvoorbeeld 40 leven staat telt hij als -20/-20. Als je vervolgens een Nethroi, Apex of Death gaat mutaten kan je 30 power aan beesten terughalen - zolang deze maar 1 van die beesten is.
Bron: hier
Creature - Demon * / *
Kicker 4B
When you cast this spell, if it was kicked, each player loses half their life, rounded up.
Scourge of the Skyclaves's power and toughness are each equal to 20 minus the highest life total among players.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Standard, Commander
9/25/2020
The ability that defines Scourge of the Skyclaves’s power and toughness applies in all zones, not just the battlefield.
9/25/2020
If the highest life total among players is greater than 20, Scourge of the Skyclaves has negative power and toughness equal to the difference.
9/25/2020
An ability that triggers when a player casts a spell resolves before the spell that caused it to trigger. It resolves even if that spell is countered. Notably, Scourge of the Skyclaves may have its toughness change from less than 0 to greater than 0 as a result of its triggered ability before it resolves and enters the battlefield.
9/25/2020
In a Two-Headed Giant game, Scourge of the Skyclaves causes each team to lose twice half their life rounded up, which is their full life total or, if it’s odd, that much life plus 1. This causes the game to end in a draw.
9/25/2020
Kicker represents an optional additional cost that you may choose to pay as you cast the spell. A spell cast with that additional cost paid is “kicked.”
9/25/2020
You can’t pay a kicker cost more than once.
9/25/2020
If you put a permanent with a kicker ability onto the battlefield without casting it, you can’t kick it.
9/25/2020
If you copy a kicked spell, the copy is also kicked. If a card or token enters the battlefield as a copy of a permanent that’s already on the battlefield, the new permanent isn’t kicked, even if the original was.
9/25/2020
To determine a spell’s total cost, start with the mana cost (or an alternative cost if another card’s effect allows you to pay one instead), add any cost increases (such as kicker), then apply any cost reductions. The converted mana cost of the spell is determined only by its mana cost, no matter what the total cost to cast the spell was.
9/25/2020
Some instant or sorcery spells require alternative or additional targets if they’re kicked. You ignore these targeting requirements if those spells aren’t kicked, and you can’t kick those spells unless you can choose the appropriate targets. On the other hand, you can kick a permanent spell even if you won’t be able to choose targets for an enters-the-battlefield ability of that permanent once the spell resolves.
9/25/2020
An ability that triggers when a player casts a kicked spell resolves before the spell that caused it to trigger, but after targets have been chosen for that spell. It resolves even if that spell is countered.
Decktips