Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Nee. De aura's blijven erop liggen. De Skeleton verlaat alleen combat, en niet de battlefield.
Vraag, ik heb deze in play liggen met wat zwarte echants eronder. Mijn tegenstander valt mij aan, ik betaal de regen en block. Ben ik dan mijn enchants kwijt of niet?
Hmm...
True, snap m
Common vs Rare maakt ook uit.
En als je een regenerate blocker hebt wil je wel dat hij alles kan blocken, en niet dat er nog steeds Hypnotic Specters en Serra Angels overheen vliegen.
dit is toch gewoon een will o the wisp zonder flying? maakt dat flying-gedeelte zoveel uit, dat het 3 euro - 25 cent verschil zo groot is?
Creature - Skeleton 0 / 1
Kicker 3 (You may pay an additional 3 as you cast this spell.)
B: Regenerate Urborg Skeleton.
If Urborg Skeleton was kicked, it enters the battlefield with a +1/+1 counter on it.
Legal in: Vintage, Legacy, Commander
Decktips