Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Commander Legends (CMR)
Serie | Normaal | Foil | ||
Commander Legends | 6,95 | 5,95 | ||
Commander Legends (EA) | 8,95 | 8,95 |
Prijs:
€ 6,95
FOIL
€ 5,95
Ik heb in mijn vorige post even de relevante comprehensive rule gezet (voor de situatie dat je War Room speelt in een formaat waarin je geen commander hebt). Ik wist namelijk aanvankelijk niet op welke regel het betreffende punt in de release notes gebaseerd was, maar er blijkt voor deze situatie een specifieke rule te zijn.
(Er is namelijk ook een regel die zegt dat als iets een getal nodig heeft, maar je kunt dat niet bepalen, je in plaats daarvan nul moet nemen. Maar die regel is hier dus niet van toepassing.)
Mooi kaartje voor mijn Karn, Silver Golem commander deck. Voor 3 mana een kaart.
No fighting in the war room
Het is overigens bevestigd dat de tweede ability van deze in formaten waar je geen commander hebt, niet werkt:
"If you don't have a commander, you can't activate War Room's last ability at all."
Bron: hier
En de relevante comprehensive rule:
CR 903.4e If an ability refers to the colors or number of colors in a commander's color identity, that quality is undefined if that player doesn't have a commander. That part of the ability won't do anything. Costs that refer to that quality are unpayable.
Land
T: Add C.
3, T, Pay life equal to the number of colors in your commanders' color identity: Draw a card.
Legal in: Vintage, Legacy, Commander
Decktips