Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Prijs:
€ 0,60
FOIL
€ 1,00
Ter volledigheid, hoe dat precies werkt wordt omschreven in de volgende regel:
611.2c If a continuous effect generated by the resolution of a spell or ability modifies the characteristics or changes the controller of any objects, the set of objects it affects is determined when that continuous effect begins. After that point, the set won't change. (Note that this works differently than a continuous effect from a static ability.) A continuous effect generated by the resolution of a spell or ability that doesn't modify the characteristics or change the controller of any objects modifies the rules of the game, so it can affect objects that weren't affected when that continuous effect began. If a single continuous effect has parts that modify the characteristics or changes the controller of any objects and other parts that don't, the set of objects each part applies to is determined independently.
Nee, ze krijgen deze ability niet, want op het moment dat deze afgaat, liggen de Starnheim Unleashed Angels nog niet in het spel (waren ze nog niet under your control) en krijgen ze dus ook de ability niet.
Als de 2e Lore counter af gaat na mijn draw step en hij geeft genoemd effect, en daarna in mijn main phase cast ik Starnheim Unleashed, hebben die Angels dan ook die ability?
edit: crap, ze hebben iig geen haste
maar hoe werkt dat precies?
Enchantment - Saga
(As this Saga enters and after your draw step, add a lore counter. Sacrifice after III.)
I - Create a 4/4 white Angel Warrior creature token with flying and vigilance.
II - Until end of turn, Angels you control gain "T: Destroy target creature with power less than this creature's power."
III - Angels you control gain double strike until end of turn.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Standard, Commander
Decktips