Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Time Spiral Remastered (TSR)
Serie | Normaal | Foil | ||
Battlebond | 9,95 | 99,95 | ||
Commander 2013 | 3,95 | |||
Time Spiral Remastered | 9,95 | 0,01 |
Prijs:
€ 9,95
FOIL
€ 0,01
Andere versie wel op voorraad.
Die is niet te stiflen, want hij gebruikt de stack niet. Het effect van Clone ka je ook niet Stiflen. Vergelijk de wording maar.
Anders had je hem alsnog kunnen Bolten in response op zijn trigger, maar het is dus geen trigger.
Wat wel kan is je tegenstander Mindslaveren, de TNN spelen en hemzelf kiezen als player.
wat nou als mijn tegenstander deze speelt en ik Stifle de comes in to play abbility? werkt dat?
Je wordt al gestraft voor het gebruik van fetch door een lifeloss én de kans op Stifle, plus nonbasics worden gestraft door zaken als Wasteland, Price of Progress, Back to Basics noem maar op.
Fetch bannen? Hm, sign me up.
Mijn laatste post hier was dus sarcastisch he?
Als het toch over het spelletje hebben; ik vind dat ALLE fetches gebanned moeten worden. Meer kleuren decks zijn te makkelijk geworden, monocolor moet gepusht worden! Maak een tarmogoyf die kost. Meer non-basic haat!
Ja, net zoals Merfolk. Die hebben ook zo'n gebalanceerde drawback.
Oh, wacht..
Tja blauw heeft wel goedkope sterke beesten maar die hebben enorme drawback. Bv illusions.
Blauw sterke beesten geven is ongeveer hetzelfde als zwart artifact/enchantment removal geven. Het idee van de color pie is juist dat elke kleur zijn eigen sterke en zwakke punten heeft, en blauw heeft kleine, efficiënte beestjes en evasion, card draw en bounce om door te komen, en moet juist GEEN goedkope dikke beesten hebben. Print een blauwe Doom Blade, Naturalize en Tarmogoyf, en opeens is er geen enkele reden meer om iets anders dan mono blauw te spelen
Veel sterker dan dit moeten blauwe creatures niet worden. Blauw is al de kleur die zonder splash kan winnen. En ondanks dat legacy decks vaak niet sterke blauwe creatures spelen kwa attack zijn ze vaak wel erg effectief in hun effecten zodra ze gespeeld worden.
het is al vaak een spel van hoe goed kan je blauw verslaan, bepaald je kans op winst imho.
Blauwe beestjes van dit kaliber is juist slecht voor het spel. Blauw is de slechtste aggro kleur. Zodra je blauw goeie beesten geeft , houd je alleen bluawe + splash voor removal decks over. En dat maakt voor een totaal niet spannende en variërende meta.
ruwweg:
-stoneforge varianten
-merfolk
-delver varianten
-bant
Toch denk ik dat het spelletje er baat van heeft als ze eens een goed blauw beestje maken, blauw wordt altijd overgeslagen. Zo'n snapcaster is net geen confidant, en zo'n delver is net geen killerbee. En deze legt het toch echt af tegen progenitus.
Zie hier enkele Legacy decks met True-Name Nemesis. Na een vluchtige blik lijken de meeste decks 12 creatures te spelen (in een range van 10 tot 14), waarvan 2 of 3 Nemesis.
Een stuk of duizend
hoeveel creatures runnen de decks die deze kaart runnen?
Al doe je dan ook burn tegen je tegenstander, en damage op al zn andere creatures?
Creature - Merfolk Rogue 3 / 1
As True-Name Nemesis enters the battlefield, choose a player.
True-Name Nemesis has protection from the chosen player. (This creature can't be blocked, targeted, dealt damage, or enchanted by anything controlled by that player.)
Legal in: Vintage, Legacy, Commander
2013-10-17 - wotc
Protection from a player is a new variant of the protection ability. It means the following: - True-Name Nemesis can't be the target of spells or abilities controlled by the chosen player. - True-Name Nemesis can't be enchanted by Auras or equipped by Equipment controlled by the chosen player. (The same is true for Fortifications controlled by the chosen player, if True-Name Nemesis becomes a land.) - True-Name Nemesis can't be blocked by creatures controlled by the chosen player. - All damage that would be dealt to True-Name Nemesis by sources controlled by the chosen player is prevented. (The same is true for sources owned by the chosen player that don't have controllers.)
Decktips