Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Commander Forgotten Realms (AFC)
Serie | Normaal | Foil | ||
Commander 2017 | 0,60 | |||
Commander Forgotten Realms | 0,01 | |||
Rise of the Eldrazi | 0,30 | 4,95 |
Prijs:
€ 0,01
Andere versie wel op voorraad.
War of the Worlds doet me denken aan Rise of the Eldrazi.
De art doet me denken aan War of the Worlds
Nee, dat klopt niet, de rebound triggert maar 1x daarna is hij weg dus je krijgt het maar 2x.
Nee joh, hij de rebound gaat gewoon gelijk af.
Als je Paradox Haze in het spel hebt en je speelt Consuming Vapors dan sloop je voor 4 mana 3 beesten en gain je 3x leven.
lekker toch ;p
zwart/wit deck
ik speel deze in een zwart deck echt lekker is als je day of judgement hebt gespeelt en deze de beurt erna en dan rebound stopt je tegenstander zwaar
Met dit soort kaarten is het altijd een kwestie van timing, als tegenstander zillioen tokens heeft dan boeit het niet zo. Heeft hij (of zij) alleen een Wall of Denial (of twee) dan is het B-I-N-G-O.
Overigens is deze echt super in limited. Lifegain lijkt trouwens marginaal maar is toch wel een significant bij-effect.
deze is toch echt wel goed in de huidige meta volgens mij,
veel mensen spelen nu UW/r of UW control en voor een aggro deck is het moeilijk om door die 4 toughness wall of omens te raken of om door de baneslayers te breken ivm first strike lifelink dan is deze toch echt wel cool samen met vendetta
elke vorm van edict zijn loose cannons maar dat maakt ze niet minder goed en als ze goed getimed kunnen worden kunnen ze devastating zijn.
dit is zeker het geval met de consuming vapors omdat die 2x langs komt, dus zeker hier geldt timing, timing, timing.
Ik vind deze niet zo geweldig ofzo, want het is geen spot-removal. Je oppo maakt de keuze, en dat maakt hem minder flexibel dan de meeste removal spells, de rebound ziet je oppo ook aankomen, en kan erop antaciperen. Natuurlijk zijn er decks die deze goed kunnen gebruiken, maar in mijn ogen heb ik liever spot-removal.
En dat is nou net wat Magic zo leuk maakt, je leert voortdurend bij en krijgt door spelen nieuwe inzichten. Tarmogoyf vonden we de eerste week ook maar een stom beestje, nu denken we daar anders over. Elspeth begon als curiositeit van 12,50 euro, nu wordt ze veel gespeeld. Lotus Cobra was gehyped en begon ver boven de 20 euro, nu is hij een stuk minder waard.
Terugkomen op een eerdere mening en leren van je spel maakt je een goede speler en een persoon waar ik respect voor heb. Mensen afkraken omdat ze niet meteen zien waarom Vapors zo goed is, tja, daar heb ik dan weer wat minder respect voor.
lol, die Thomc hieronder. Eerst: sleecht en nu in een keer zupergoed xD Geweldig die kaartcommentaren hierzo
bij nader inzien, is deze kaart zeer goed, in combinatie met andere destroy en removal... Speel je bijvoorbeeld een dry spell, voor je deze speelt, en alle 1/1 zooi is opgeruimt.. Helpt goed tegen een vervelende akroma... welke ik met zwart anders never weggeruimt krijg (behalve met andere sacrifice abilities)
Het is meestal dubbele creature removal he, dat moet je ook niet over het hoofd zien.
Sorcery
Target player sacrifices a creature. You gain life equal to that creature's toughness.
Rebound (If you cast this spell from your hand, exile it as it resolves. At the beginning of your next upkeep, you may cast this card from exile without paying its mana cost.)
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
2010-06-15 - wotc
If a spell with rebound that you cast from your hand doesn't resolve for any reason (due being countered by a spell like Cancel, or because all of its targets are illegal), rebound has no effect. The spell is simply put into your graveyard. You won't get to cast it again next turn.
2010-06-15 - wotc
If you cast a spell with rebound from anywhere other than your hand (such as from your graveyard due to Sins of the Past, from your library due to cascade, or from your opponent's hand due to Sen Triplets), rebound won't have any effect. If you do cast it from your hand, rebound will work regardless of whether you paid its mana cost (for example, if you cast it from your hand due to Maelstrom Archangel).
2010-06-15 - wotc
If a replacement effect would cause a spell with rebound that you cast from your hand to be put somewhere else instead of your graveyard (such as Leyline of the Void might), you choose whether to apply the rebound effect or the other effect as the spell resolves.
2010-06-15 - wotc
Rebound will have no effect on copies of spells because you don't cast them from your hand.
2010-06-15 - wotc
If you cast a spell with rebound from your hand and it resolves, it isn't put into your graveyard. Rather, it's exiled directly from the stack. Effects that care about cards being put into your graveyard won't do anything.
2010-06-15 - wotc
At the beginning of your upkeep, all delayed triggered abilities created by rebound effects trigger. You may handle them in any order. If you want to cast a card this way, you do so as part of the resolution of its delayed triggered ability. Timing restrictions based on the card's type (if it's a sorcery) are ignored. Other restrictions are not (such as the one from Rule of Law).
2010-06-15 - wotc
If you are unable to cast a card from exile this way, or you choose not to, nothing happens when the delayed triggered ability resolves. The card remains exiled for the rest of the game, and you won't get another chance to cast the card. The same is true if the ability is countered (due to Stifle, perhaps).
2010-06-15 - wotc
If you cast a card from exile this way, it will go to your graveyard when it resolves, fails to resolve, or is countered. It won't go back to exile.
2010-06-15 - wotc
The sacrificed creature's last known existence on the battlefield is checked to determine its toughness.
2010-06-15 - wotc
If the targeted player doesn't sacrifice a creature (because the player didn't control any creatures or due to Tajuru Preserver, perhaps), you gain no life.
Decktips