Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Midnight Hunt Commander (MIC)
Serie | Normaal | Foil | ||
Commander 2021 | 0,50 | |||
Crimson Vow Commander | 0,01 | |||
Midnight Hunt Commander | 0,01 | |||
Zendikar Rising | 0,50 | 1,00 |
Prijs:
€ 0,01
Het breekt behoorlijk met de normale rolverdeling binnen de kleuren en ik snap je twijfels. Momenteel bevalt Feed the Swarm mij in Historic echter prima als antwoord op de vele hinderlijke (voornamelijk witte) enchantments.
Zwart kan tegenwoordig ook enchantments kapot. Weet niet of dat een goede ontwikkeling is.
Sorcery
Destroy target creature or enchantment an opponent controls. You lose life equal to that permanent's mana value.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Standard, Commander
2020-09-25 - wotc
If the target permanent is an illegal target by the time Feed the Swarm tries to resolve, the spell doesn't resolve. You don't lose any life. If the target is legal but not destroyed (most likely because it has indestructible), you do lose life.
2020-09-25 - wotc
The amount of life you lose is determined by the permanent's mana value as it last existed on the battlefield.
2020-09-25 - wotc
If a permanent on the battlefield has X in its mana cost, X is considered to be 0.
Decktips