Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Mirror Entity

Serie: Crimson Vow Commander (VOC)

Rarity: Rare Crimson Vow Commander Rare

Komt voor in

Serie Normaal Foil
Commander 2013
 -
1,50    
Commander 2016
 -
1,50    
Commander Anthology I
 -
1,50    
Crimson Vow Commander
 -
0,01    
Lorwyn
 -
2,50
 -
9,95
Modern Masters 2015
 1
0,75
 -
7,95
Time Spiral Remastered
 -
1,00
 -
0,01
Mirror Entity | Crimson Vow Commander

Prijs:

€ 0,01

Uitverkocht

Andere versie wel op voorraad.

 Reactie plaatsen
21-7-2010 19:16:00

Dat klopt. De ability van mirror entity is op de stack en dan wordt de last grasp gespeeld. Nadat deze is geresolved is de beer -1/-1 en wordt in de gravejard gelegd. Hierna zou iemand nog iets kunnen doen voordat de ability van mirror entity resolved.

21-7-2010 19:05:00

Stel ik heb deze en Runeclaw Bear in het spel. Ik activeer de Mirror Entity voor 4. Mijn tegenstander reageert hierop en speelt een Last Gasp op Runeclaw Bear. Hierdoor gaat mijn beestje toch dood door sbe van -1/-1, voordat hij 4/4 wordt?

22-6-2010 16:46:00

Precies zoals je al dacht. X = 1/2/3 = mana. X = 0 = mana.

Training Grounds kan niets naar de 0 brengen, maar dat is niet relevant voor dingen die toch al kosten.

22-6-2010 16:43:00

Als je een Training Grounds hebt kun je dan toch nog voor x=0 en x=1 activeren? en zo ja wat moet ik dan betalen? Ik vermoed zelf dat je dan zowel bij x=3,x=2 als x=1 moet betalen. En bij x=0 gewoon . of toch daar?

9-6-2010 13:23:00

Voor X mag je elk niet-negatief geheel getal kiezen, dus 0 is toegestaan. Er zijn wel enkele uitzonderigen waarin 0 niet is toegestaan:

107.1c If a rule or ability instructs a player to choose "any number," that player may choose any positive number or zero, unless something (such as damage or counters) is being divided or distributed among "any number" of players and/or objects. In that case, a nonzero number of players and/or objects must be chosen if possible.

8-6-2010 21:47:00

Bastard man! lees dit dan:

Activating the ability with X = 0 will cause all creatures you control to become 0/0 and be put into the graveyard.

8-6-2010 21:45:00

Volgens mij had ik ergens gelezen dat X toch echt geen mocht zijn, ik kijk nog even verder.

8-6-2010 21:42:00

Je mag dat wel activeren voor als je dat wilt

8-6-2010 21:42:00

Ik las wat terug en daar klopt iets niet. X kan toch niet zijn toch? Of heb ik dan nou fout.

Alvast bedankt.

Oracle

Creature - Shapeshifter 1 / 1

Changeling (This card is every creature type.)
X: Until end of turn, creatures you control have base power and toughness X/X and gain all creature types.

NederMagic FAQ

Vraag: Wallpaper?
Antwoord: hier

Tournooi-info

Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander

Officiele rulings

2021-03-19 - wotc
Changeling applies in all zones, not just the battlefield.

2021-03-19 - wotc
Mirror Entity's ability overwrites any effects that previously set a creature's base power and/or toughness. Any existing effects or counters that raise or lower a creature's power and/or toughness continue to apply to the creature's newly-set power and toughness.

2021-03-19 - wotc
Activating the ability with X = 0 will cause all creatures you control to become 0/0 and be put into the graveyard.

Decktips