Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Prijs:
€ 1,90
FOIL
€ 19,95
Ik speel deze graag met Gemstone Mine, vergelijkbaar met de Vivid landjes, alleen komt de mine niet getapped in het spel.
Het spelen van een land gebruikt inderdaad niet de stack. Dus de Lair en de City triggers gaan tegelijk op de stack, wat betekent dat je zelf de volgorde kunt kiezen. En als je de City eerst bounct, kun je hem niet meer saccen.
mijn fout. Een land komt uiteraard meteen in het spel aangezien het geen "spell" die eerst moet resolven.
Heb de vraag bij City of Traitors al gesteld en daar kreeg ik toch echt een ander antwoord op.... Dus wil ik op jouw opmerking graag even de motivatie erachter weten
City of traitors ligt al in je graf voordat dit landje op tafel ligt.
Ik vind de lairs ook erg leuk met City of Traitors of de vivid landjes.
Deze kan ook nog leuk zijn met landen als Halimar Depths.
Heb ernaast ook enkele Ancient Tombs en verder veel spells zonder dubbele gekleurde manacosts. Ik denk dus idd dat deze kaart dan mijn voorkeur geniet boven de Seaside Citadel. Thnx!
Deze komt ongetapt in het spel maar bouncet een landje terug, de ander komt enkel getapt in het spel.
In principe is deze beter in een deck waar de mana costs laag liggen, en zijn de Alara-landjes beter in een deck waar de mana costs hoog liggen. Maar alsnog hangt het ook erg van je deck af.
In casual, welke is dan beter om te spelen, deze Treva’s Ruins of Seaside Citadel?
Land - Lair
When Treva's Ruins enters the battlefield, sacrifice it unless you return a non-Lair land you control to its owner's hand.
T: Add G, W, or U.
Legal in: Vintage, Legacy, Commander
10/4/2004
If you don’t want to unsummon a land, you can play this card then tap it for mana before the enters the battlefield ability resolves. You may then choose to sacrifice it instead of unsummoning a land.
8/1/2005
This land is of type “Lair” only; other subtypes have been removed. It is not a basic land.
Decktips