Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Ze geven zelf ook toe dat het een probleemkindje is.
Dan heeft FunBun gelijk en is het inderdaad een stuk onduidelijker.
Verdere uitleg over de rewording van Liquid Fire hier
Volgens mij bedoelen ze tussen 0 en 5 inclusief en niet exclusief, dus mag je gewoon nul of vijf kiezen.
Het was nodig.
'Choose a number between 0 and 5', dus alleen 1, 2, 3 of 4. Met de oude wording kon je gewoon 5 damage op een creature doen en 0 op een speler (of anderssom), en dat is niet de bedoeling van de kaart. De nieuwe wording voorkomt dit.
Weer een gevalletje van we maken de oracle text een stuk vager dan de rules text
Sorcery
As an additional cost to cast this spell, choose a number between 0 and 5.
Liquid Fire deals X damage to target creature and 5 minus X damage to that creature's controller, where X is the chosen number.
Legal in: Vintage, Legacy, Commander
5/1/2009
You choose the number as you cast the spell. If you choose 0, the creature’s controller will be dealt 5 damage. If you choose 5, that player will not be dealt any damage.
Decktips