Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Odyssey (ODY)
Serie | Normaal | Foil | ||
Iconic Masters | 0,15 | 0,50 | ||
Ikoria | 0,25 | 0,50 | ||
Odyssey | 0,40 | 1,50 | ||
Planechase | 0,40 |
Prijs:
€ 0,40
FOIL
€ 1,50
Andere versie wel op voorraad.
Jaaaa iedereen de beste kerstwensen!
Haha, weer! MERRY CHRISTMAS AND A HAPPY NEW YEAR! Jij ook , Ivy Elemental!
Vrolijk kerstfeest allemaal
@ Tobias, er zijn tig betere X creatures though
Primordial Hydra bijvoorbeeld. Die is nog leuker met Menace / Doubling Season
Dat werkt ja. Creatures die op het battlefield komen krijgen gewoon op dezelfde manier counters als creatures die er al liggen.
Uit de comprehensive rules:
121.6. If a spell or ability refers to a counter being "placed" on a permanent, it means putting a counter on that permanent while it's on the battlefield, or that permanent entering the battlefield with a counter on it as the result of a replacement effect (see rule 614.1c).
Kan deze kaart eigenlijk in combinatie met Corpsejack Menace?
Zou me namelijk een erg leuke combo lijken!
Of zijn worden er hier geen counters opgelegd? Komt 'ie zegmaar met X erop in het spel?
@ Shazu: Thnx. Ik hoop dat je je hele kerst verslapen hebt.
Inderdaad, en niet zoals die nepperds bij Goblin Snowman.
Ja.
Zo dus met een {=ruby medaillon} is je fireball zoiezo 1..
Je kiest inderdaad eerst wat X is en daarna worden eventuele toevoegingen en reducties toegepast.
Mocht je voor één of andere reden X minder dan 6 willen kiezen kan dat ook gewoon in het voorbeeld hieronder. Voor X=0, 1, 2, 3, 4, 5 of 6 Betaal je gewoon . Voor X=7
, X=8
enzovoorts
Maar als je dan X=6 kiest wordt volgens mij daarna pas de reductie toegepast en hoef je idd maar te betalen voor een Ivy Elemental met 6 counters.
Maar ook ik ben geen guru, dus helemaal zeker weten doe ik het ook niet.
nee. maar he ik ben geen guru!
lijkt mij dat X iets is wat te betalen is. maar x kan niet minder zijn want het moet nog gekozen worden.
nu even een serieuze comment op deze kaart.
Als ik deze kaart speel in een CMD deck en heb Animar, Soul of Elements met 6 counters op tafel liggen, dan kan ik Ivy Elemental toch ook met 6 counters in play laten komen door Animar zn ability. X is immers colerless
Creature - Elemental 0 / 0
Ivy Elemental enters the battlefield with X +1/+1 counters on it.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Standard, Commander
Decktips