Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Odyssey (ODY)
Serie | Normaal | Foil | ||
10th Edition | 0,15 | 0,45 | ||
Odyssey | 0,20 | 0,50 |
Er is nog geen commentaar geplaatst.
Wees de eerste en klik op die knop hierboven! Doe het!
Je kunt vragen stellen of gewoon een opmerking plaatsen.
Instant
Gain control of target Aura that's attached to a permanent. Attach it to another permanent it can enchant.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
10/4/2004
If there is no legal place to move the enchantment, then it doesn’t move but you still control it.
7/15/2007
Aura Graft’s effect has no duration. You’ll retain control of the Aura until the game ends, the Aura leaves the battlefield, or an effect causes someone else to gain control of the Aura.
7/15/2007
You can target an Aura you already control just to move that Aura to a new permanent.
Decktips