Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Phyrexian Devourer

Serie: Alliances (ALL)

Rarity: Rare Alliances Rare

Komt voor in

Serie Normaal Foil
Alliances
 5
21,95    
Phyrexian Devourer | Alliances

 Op voorraad 

€ 21,95 (5x)

 Kopen

Veilig betalen met iDeal

 Reactie plaatsen
16-9-2010 19:39:00

Dat maakt niet uit, als een kaart zegt: ''Henk krijgt dit'', dan moet je dat lezen als :''deze kaart doet dit''.

16-9-2010 19:38:00

Het werkt niet, maar niet om die reden. De naam is irrelevant; voor dit soort effecten moet je de naam altijd lezen als [this creature].

Waarom het alsnog niet (zeker) werkt: De errata.

"Exile the top card of your library: Put X +1/+1 counters on Phyrexian Devourer, where X is the exiled card's converted mana cost. If Phyrexian Devourer's power is 7 or greater, sacrifice it."

De activated ability kan je ooze/devourer ook doodmaken. Zodra je een kaart met cmc 3 of meer exiled heeft je ooze 7+ power bij resolven de ability, en is hij meteen weg.

16-9-2010 19:38:00

Als het werkt dan kun je ook buried alive en dan reanimate exhume doen. Wel sick.

16-9-2010 19:29:00

Inderdaad, volgens mij werkt dat niet, omdat de counters alleen op een "Phyrexian Devourer" komen.

16-9-2010 19:25:00

werkt dat wel dan? hij is toch geen phyrexian devourer of maakt dat niet uit?

16-9-2010 19:19:00

Gave nieuwe Combo met deze.

Survival of the fittest deze grafbak in, survival triskelion je grafbak in and speel dan je Necrotic Ooze.

2BB

creature-ooze

As long as Ooze is on the battlefield, it has all activated abbilities of creatures in yoiur graveyard.

4/3

Nu heb je je oppo in 1 tik doodsmile, and je kunt het op instant speed doen, dus ook immuum voor grafbak haat etc.

Official Judge Mark (337) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
23-8-2010 09:02:00

Ik ben benieuwd Het is voor mij wel meer dan 10 jaar geleden dat ik voor het laatst met Hecatomb heb gespeeld

23-8-2010 01:01:00

Zo kwam ik tussen mijn weinige zwarte kaarten nog een mooi Hecatomb Doomsday deckje tegen. Zal het ding een dezer dagen eens in mijn profiel publiceren.

Official Judge Mark (337) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
22-8-2010 23:16:00

Dat vind ik wel een nobel streven Daar ben ik ook wel fan van Ik heb onder andere ook een Mistform Ultimus EDH deck en twee Timesifter decks

22-8-2010 23:14:00

"Men" is een afkorting voor "Meneer Bartelrune", wist je dat niet? Ik poog altijd alle onspeelbare speelbaar te maken.

Official Judge Mark (337) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
22-8-2010 23:09:00

Volgens mij speelde niemand ooit dit ding

22-8-2010 23:07:00

Men speelde dit ding vroeger met Sylvan Library.

Wollem (1) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
22-8-2010 17:22:00

Het is een soort blackjack als je met deze kaart speelt. Vooral als hij al 5/5 is ofzo wordt het spannend.

2-8-2010 14:23:00

Je gaat er snel mee door je deck heen, zodat je combos kan maken.

7-3-2010 18:08:00

Wanneer je de bovenste kaart van je library zou mogen bekijken kan je hiermee gewoon exilen totdat je de kaart vind die je nodig hebt. Verder kan ik nog wel wat leuke dingetjes bedenken, maar het lijkt veel op wat hieronder al is genoemd

Oracle

Artifact Creature - Construct 1 / 1

When Phyrexian Devourer's power is 7 or greater, sacrifice it.
Exile the top card of your library: Put X +1/+1 counters on Phyrexian Devourer, where X is the exiled card's converted mana cost.

Tournooi-info

Legal in: Vintage, Legacy, Commander

Officiele rulings

9/22/2011
Phyrexian Devourer’s first ability continually checks its power as a state trigger. Once it triggers, it won’t trigger again as long as the ability is on the stack. If the ability is countered and the trigger condition is still true, it will immediately trigger again. If the ability resolves, you’ll have to sacrifice Phyrexian Devourer even if its power has been reduced to 6 or less by then.

Decktips