Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Veilig betalen met iDeal
Ah. Okay.
Naja. Dan maar een dubbele Sustaining Spirit, 1tje in GY de andere in play. Dan zou het wel moeten werken.
Toch minder goed dan je zou denken. Angel of Flight Alabaster target, dus moet je Spirit al vanaf het begin van je beurt in je graveyard liggen om hem terug te kunnen halen. Je kan Spirit dus niet terughalen in de beurt dat hij aan cumulative upkeep sterft.
Je tegenstander ramt je gewoon naar 1, en zodra spirit onbetaalbaar wordt ga je er aan.
Angel of Flight Alabaster lijkt me een goede combinatie met de Spirit. Ook niet bepaald gruwelijk mana intensief. o;
Dat was al erkend, 'dan maar 1 betalen' .
weet niet of ik je precies begrijp ? maar het zal niet lukken levens betalen is geen damage dus zal je leven niet terug gezet worden naar 1? correct me if i'm wrong .
groet kevin
Maar ja, om nou iedere beurt hier in te pompen is ook niet fantastisch. Dan liever Fortune Thief.
oja.. nouja dan ook goed
Snap m even niet, maar wellicht dat ik er onvoldoende tijd voor neem om het te begrijpen.
Deze voorkomt alleen damage en geen life-loss.
Hex Parasite kan je in je oppos end step +2 leven betalen. Je gaat toch niet om minder dan 0. + dat je nog iets anders wat leven kost er naast kan spelen!
Creature - Angel Spirit 0 / 3
Cumulative upkeep 1W (At the beginning of your upkeep, put an age counter on this permanent, then sacrifice it unless you pay its upkeep cost for each age counter on it.)
Damage that would reduce your life total to less than 1 reduces it to 1 instead.
Legal in: Vintage, Legacy, Commander
10/4/2004
Does not affect damage if you are already at zero or negative life. You still take it all.
10/1/2008
Paying cumulative upkeep is always optional. If it’s not paid, the permanent with cumulative upkeep is sacrificed. Partial payments of the total cumulative upkeep cost can’t be made. For example, if a permanent with “cumulative upkeep 1” has three age counters on it when its cumulative upkeep ability triggers, it gets another age counter and then its controller chooses to either pay 4 or sacrifice the permanent.
10/1/2008
The second ability applies only if your life total is being reduced by damage. Other effects or costs (such as “lose 1 life” or “pay 1 life”) can reduce your life total below 1 as normal.
10/1/2008
If an effect asks you to pay life, you can’t pay more life than you have.
10/1/2008
The second ability is not a prevention effect. It stops unpreventable damage from reducing your life total below 1.
10/1/2008
The ability doesn’t change how much damage is dealt; it just changes how much life that damage makes you lose. An effect such as Spirit Link will see the full amount of damage being dealt.
10/1/2008
Sustaining Spirit won’t prevent you from losing the game if your life total is 0 or less or some other effect causes you to lose the game.
Decktips