Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Prijs:
€ 1,50
Legacy is niet eens per se ontoegankelijk vanwege de duals. Als random nieuwe rares (lees: Tarmogoyf) duurder gaan zijn dan duals dan wordt het formaat ontoegankelijk.
En dan had kegacy toegankelijker geweest en had modern misschien niet eens (hoeven te) bestaan.
Dan waren er betaalbare Engelstalige BB duals geweest
Ik meen mij ook te herinneren zoiets gehoord te hebben, maar dat ze uiteindelijk besloten het niet te doen.
Wilde ze dan duals reprinten in Ice Age?
Leuke kaart, niet heel erg speelbaar zonder Seedborn Muse achtige effecten, maar nodigt wel uit tot het maken van een (heel erg casual) deck.
Zou dit soms de art zijn die ze voor Taiga in iceage hadden gemaakt voordat ze besloten dat de duals te sterk waren?
World Enchantment
Whenever a player taps a snow land for mana, that player adds one mana of any type that land produced. That land doesn't untap during its controller's next untap step.
Legal in: Vintage, Legacy, Commander
10/1/2008
If a land affected by Winter’s Night is untapped at the time its controller’s next untap step begins, the “doesn’t untap” effect doesn’t do anything. It won’t apply at some later time when that land is tapped.
10/1/2008
Winter’s Night doesn’t track the lands’ controllers. If an affected land changes controllers before its old controller’s next untap step, Winter’s Night will prevent it from being untapped during its new controller’s next untap step.
10/1/2008
This has the supertype world. When a world permanent enters the battlefield, any world permanents that were already on the battlefield are put into their owners’ graveyards. This is a state-based action called the “world rule.” The new world permanent stays on the battlefield. If two world permanents enter the battlefield at the same time, they’re both put into their owners’ graveyards.
Decktips