Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Prijs:
€ 0,35
Leuke kaart. Nog steeds.
Lijkt me sterk dat er nu nog iets mee te doen is.
Een soort mini-draw-go deck. Schop voor 2 wanneer het kan, zoniet, dan verdedig je.
Cool dat ze die flavor zo aanhouden. Ik wil ineens een gargoildeck bouwen
Wat wel leuk is: block een flying beest, activate zn ability aan het einde van de blockerstep en hopla
Hah top! Zo had ik er nog niet tegen aangekeken! Ja dan is het wel logisch
Lang leve random kaarten en een Leslie
Je weet wat een Gargoyle is?
Normaal gesproken vliegt de Gargoyle rond, maar als hij weer op de kathedraal gaat zitten (waar hij moet beschermen) dan staat hij stil (en doet hij dus geen schade), is hij versteend (z'n toughness gaat omhoog) en vliegt hij uiteraard niet.
Hetzelfde concept zie je ook terug op bijvoorbeeld Manor Gargoyle en Gargoyle Sentinel, maar daar kunnen ze juist vliegen vanuit hun staande positie (Leering Gargoyle is net andersom). Ik weet dat ik niet geheel correct ben wat gargoyles betreft, maar ik hoop wel dat ik zo duidelijk genoeg ben.
Wat een vreemde ability heeft dit beest Dat -2/+2 kan ik nog begrijpen, maar wat is het nut van flying verliezen? Ik neem aan dat dit niet bedoeld is als bescherming is tegen Hurricane of dergelijke spells. Verder is dit natuurlijk een rare die je absoluut niet uit je booster wil trekken. Helaas heeft Mirage er daar veel van en heb ik vroeger veel boosters ervan gekocht
Creature - Gargoyle 2 / 2
Flying
T: Leering Gargoyle gets -2/+2 and loses flying until end of turn.
Legal in: Vintage, Legacy, Commander
Decktips